0

С трийминг гигантът Netflix загуби близо 1 милион абонати между април и юли, тъй като все повече хора се отказват от услугата.

През април компанията съобщи за първата си загуба на абонати от 2011 г. насам - новина, която беше последвана от съкращаване на стотици работни места.

Загубите, отчетени във вторник, са най-големите в историята на фирмата, като най-голям брой съкращения през тримесечието са извършени в САЩ и Канада, следвани от Европа.

Гай Бисън, който е изпълнителен директор на Ampere Analysis, заяви, че е "неизбежно" Netflix да започне да разхлабва хватката си на пазара.

"Когато си лидер, има само една посока, в която да вървиш, особено когато се появи голяма конкуренция, каквато Netflix наблюдава през последните няколко години", отсече той.

От Netflix заявиха още, че очакват ръстът на записванията да се възобнови по-късно тази година.