0

В DUDESKU всичко се прави с много ентусиазъм, душа , любов и идеята за едно истинско, различно и приятно изживяване.

Не разглеждамe растежа и развитието на дейността ни като бизнес и единствено през призмата на продажбите. Движещата ни сила е продуктите да намерят своите ценители , които да разберат душата на корка и заедно с тях да пишат своята житейска история.

dudesku.com

1. Кога, как и кой стартира бизнесът на DUDESKU?

Винаги съм смятала, че не ставам за търговец. И сега го мисля. Но да си търговец и да имаш бизнес се оказаха различни неща.

Преди много години получих първия си подарък от корк, едно калъфче за телефон / още си го пазя/ Хареса ми, обичах да се различавам, да имам нещо което другите около мен нямат и с гордост си го ползвах. От тогава, покрай други подаръци и повече познания в областта се влюбих в продуктите от корк. Започнах да работя по идеята повече хора да го опознаят и да се докоснат до него в ежедневието си . Създадох бранда DUDESKU. Името му стана комбинация от една стара любов, да си похапвам дуди / черница/ , съвпадението на първите букви на думите дърво и моето име - Диляна.

dudesku.com

Най-голямата страна с коркови гори е Португалия, затова не се поколебах да се свържа с производител на продукти от този невероятен материал. Каталогът им съдържаше богато разнообразие, че се чудех с какво да стартирам. Всичко беше от висока ценова категория, но исках да предлагам нещо добро . Неща, които човек ще използва с години , ще трупа спомени и истории, които да разказва. Избрах си колекция от чанти, ранички , портмонета и несесери. Започнах в началото без сайт, но нещата не се получаваха. Хората , колкото и добре да познават корковите тапи, чантите и останалите аксесоари им бяха напълно непознати. Има и изключения, но повечето се отнасяха с недоверие. Но ето, че сега брандът DUDESKU присъства в медиите.

2. Как дойде решението за изграждане на по-сериозно онлайн присъствие?

Брандът DUDESKU първоначално стартира в социалната платформа Фейсбук. Популярността и развитието вървяха бавно и дойде момента да се създаде сайтът - dudesku.com. В съвременните условия и конкуренция на бизнеса, са необходими повече усилия и онлайн присъствие .Това предизвика решението за по-активно участие в медийното пространство . Изготвянето на материали и публикации за качествата на корка. неговата уникалност като материя. Неповторимите му качества, като лекота, водоустойчиваст и здравина трябваше да станат по-известни. Участието в конкурса също ще допринесе не само за популяризирането на DUDESKU, но и за показване разнообразието от коркови продукти.

3. Смятате ли да разширите гамата си от продукти от корк?

Съществуващата колекция от чанти, раници, несесери и портмонета, освен че я разнообразяваме, я разширихме с нови продукти ,като колани и летни чехли. С времето мечтата ми е да можем да предложим продукти за всяка сфера от живота ни.

dudesku.com

Като започнем от дома , с панерите за плодове и саксии за цветя, през допълващите вида ни аксесоари, до офис консумативите – папки и органайзери . Разнообразието е толкова голямо, възможностите безкрайни.

4. Кажете името на една личност, на която се възхищавате и е ваш пример.

Нямам конкретна личност на която да се възхищавам и да ми е за пример. Всеки си има своя път, късмет и шанс да направи нещо. Големите постижения се постигат с характер. Характерът се изгражда в ситуации и обкръжение. Всеки постигнал големи успехи е поемал рискове. Това са много хора и всички заслужават уважение.

5. С какви думи бихте мотивирали един млад човек да започне бизнес в България?

Когато силно вярваш в нещо, то се получава. Бизнес в България не се прави и развива лесно, но когато харесваш това което правиш и го вършиш с удоволствие – то винаги става успешно. Един млад човек желаещ да има собствен бизнес, трябва да вярва в себе си, да има търпение и да е всеотдаен в начинанието си.


DUDESKU e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.