0

Представете вас и вашата компания в няколко изречения?

Ние сме търговец на оборудване за къмпинг и за дейности на открито. Предлагаме широка гама продукти на пазара от над 300 марки  в 7 държави в Централна и Източна Европа. Гордеем се с отличното обслужване на клиентите.

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

Ние сме на пазара от 10 години. В момента в компанията работят 130 души. Откриването на онлайн магазина за нас беше нова възможност.

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?

Екипът ни е съставен от опитни хора с любов към природата, така че това е естествено съчетание.  Разполагаме с над 50 000 артикула от над 300 производители. Нашата продуктова гама е с широк диапазон -  от евтини продукти за ежедневна  употреба до първокласни продукти за взискателни  потребители.

Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?

В дългосрочен план се фокусираме основно върху изпълнението на ppc кампании в търсачките. Използваме също така сайтове за сравняване на продукти.  Не подценяваме и силата на социалните мрежи, свързана с  изпращане на имейли за разпространение.

Продавате ли в чужбина и какво е различното там?

Да, продаваме в  7 държави и можем да твърдим че, всеки пазар има своите  специфики, особено в комуникацията с клиента по време на обработката на поръчката. Например в Румъния някои клиенти изискват потвърждение на поръчката по телефона. От друга страна, в Чешката република е достатъчно да изпратите имейл преди доставката на поръчката.

Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?

Бихме искали да автоматизираме повече изпращането на имейли. В бъдеще бихме искали да работим повече и с инфлуенсъри  в социалните мрежи. До края на годината бихме искали да автоматизираме електронното изпращане на ваучери за подарък на електронната поща на клиента веднага след плащането.

Как разбрахте за конкурса на eCommerce Academy?

Получихме покана за участие, която приехме с удоволствие. Макар че продаваме е в още 6 страни, на българския пазар сме от началото на тази година. Това е първото ни участие на такъв конкурс.

Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?

Участието в конкурса ни дава възможност  да получим много полезна информация на професионално ниво . Спечелването на награда ще е признание за труда на всеки един от екипа ни. Също така  ще помогне да популяризираме допълнително нашия магазин за електронна търговия.