Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Казвам се Биляна Тодорова и съм собственик и Управител на Blagodaria.bg - иновативна компания за комплексни услуги, имаща за цел да облекчи ежедневието на работещите и заети хора от всички сектори, като им предлага атрактивни пакети за хранене и пазаруване.
Фокусирани сме в предлагането на здравословна алтернатива за изхранване на цялото семейство, съобразено с индивидуалните нужди на всеки негов член и помощ в пазаруването. Всичките ни услуги са пряко обвързани със социални каузи, подкрепящи хората в неравностойно положение и нуждаещи се, както и различни значими социални каузи и проекти. Пакетните ни предложения са съхраняващи околната среда и с минимални отпадъци и разход на енергия.
Концепцията ни е да сме социално и еко-отговорни и затова стриктно планираме с предварителни заявки, като по този начин оптимизираме разходите, готвим по-здравословно и можем да дадем по-изгодна цена на клиентите си. За корпоративни партньори предлагаме добри отстъпки и още много атрактивни предложения, развиващи и повишаващи КСО.
Имаме най-голямото разнообразие от режимни хранения - 10 вида и разполагаме с професионален диетолог и нутриционист, които изготвят персонално меню, изцяло съобразено с целите и нуждите на клиента. Нашата мисия е да готвим благо и да даряваме благо с храната си.
От всяка закупена порция храна (онлайн с доставка, от топла точка или режимно меню), отделяме 5 %, за Фондация “Благодарител", чрез която даряме топла храна на нуждаещи се хора и подкрепяме значими социални каузи.
Всеки наш клиент е БлагоДарител и подпомага добра кауза.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Създадохме семейната ни компания през лятото на 2021 г. Причината беше, че искахме да се адаптираме към новата реалност след идването на COVID кризата. До преди нея години наред се занимавахме с ресторантьорство и кетъринг само за обедно хранене, като бяхме достигнали до 2000 поръчки дневно. С идването на пандемията осъзнахме, че все повече хора ще пазаруват и водят активен онлайн живот и това ни накара да се адаптираме и трансформираме. В момента при нас работят 6 души – готвачи, доставчици и продавачи. Имаме и външни изпълнители, които се грижат за поддръжката на сайта, счетоводство и тн.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
В сайта услугите и продуктите са разделени на следните Категории: „Готвим вместо вас“, „Пазаруваме вместо вас“ и „Благодарител“.
В „Готвим вместо вас“ е храненето, разделено на седмично меню, в което има ежедневни предложения от българската национална кухня и на режимни хранения.
Нашата уникалност е в режимните хранения – предлагаме най-голямото разнообразие от специфични хранения, за да можем да задоволим всеки вкус и нужда. Клиентите ни имат избор от 10 разработени от нас, заедно с диетолог и нутриционист режими: Фитнес, Кето, Палео, Вегетариански, Веган, Балансиран, Безглутенов, Безлактозен, Алкален, и Мъжки режим.
В режимните хранения може да задоволим всяко предпочитание на клиента – например ако не консумира сол, или не обича определени храни и подправки или има алергия и непоносомист към някои съставки. В секцията „Пазаруваме вместо вас“ са различни стоки от хранителните магазини, от които клиента може да си избере и да добави към поръчката си на храна.
Така, ако ви е свършило млякото, яйцата или някой домашен консуматив, ще може да ги добавите, без да е нужно да ходите до магазина или да правите голяма поръчка на продукти през платформи, където минамалната сума за безплатна доставка е 100 лв.
В „Благодарител“ разказваме подробно за каузата ни и мисията ни да помагаме и даряваме храна на нуждаещите се – как се роди идеята, защо го правим и че отделяме средства от всяка продажба, за да даряваме. Ежедневно се старая да създавам интересно съдържание в социалните мрежи и това поддържа интереса и активността на клиентите ни.
Как дойде идеята за "Добра Храна - Добра Кауза"?
Идеята се роди по време на първия локдаун, когато и двамата със съпруга ми се оказахме стресирани у дома и с бизнеси, които сериозно пострадаха от кризата. Тогава си припомних думите му, които ми беше казал когато избирахме как да кръстим бранда си – дали да е „Благодаря“ или друго име, с асоциация „храна“.
Но той каза, че „Благодаря“ е неговата любима дума и че иска да готви благо и да дарява благо с храната си. Казах му, че след като го е „нарекъл“ така, ще трябва и да даряваме благо (добрини) и че ако искаме да задвижим Вселенския закон за даване и получаване – ще трябва първо да започнем да даряваме.
Така направихме първите си благотворителни акции, а в последствие осъзнахме, че това е нашата мисия и че искаме да създадем нов стандарт в услугите с доставка на храна и не само да продаваме и доставяме, ами и да даваме допълнителна стойност на храната и услугите ни.
Какво ново можем да очакваме от вас?
Предстои ни да заработим заедно с Gastronom.bg и чрез тях да предлагаме храната си, охладена и пакетирана, с 4-5 дневен срок на годност. С тази технология ще можем да я продаваме и в магазинната мрежа и специализираните микромаркети в офисните пространства. В активен процес сме на търсене на инвестиции, планираме разрастване и създаване на франчайз модел, който да внедрим във всички по-големи градове в България, а защо не в последствие и в други държави.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Смятам, че създадохме нещо различно и достойно за подражание и ни се иска да популяризираме повече каузата си.