0

М ного търговци пускат стоки на промоция, но за да се възползваш от изгодната цена, трябва да имаш приложение или виртуална карта. Потребители сигнализираха пред „Телеграф“, че не могат да ги изтеглят на смартфона си, тъй като моделът е стар и тези приложения не работят.  През последните години пък все повече търговци прекратиха издаването на физически карти за намаления и предоставят отстъпки само с приложения в телефона. Така хората са принудени да теглят виртуални карти, да правят регистрации, за да използват възможностите за по-ниска цена. Само с онлайн приложения работят много магазини за хранителни стоки, за мода и обувки, бензиностанции и други.

Изгодно

75-годишният Иван Иванов от София сподели пред „Телеграф“, че видял реклама по телевизията на уред на много изгодна цена и искал да си купи. За целта обаче трябвало да инсталира виртуална карта за намаление на обекта. При опит от страна на дъщеря му обаче на екрана на телефона му изписало, че апаратът не поддържа функциите за правилното функциониране на приложение. Друг е случаят на Пламен, който иска да зарежда гориво на бензиностанция, но за да използва отстъпката, трябва да инсталира карта на телефона си. Оказва се, че макар да използва телефон на по-малко от 8 години, няма как да си инсталира дори карта за бензиностанция.

Услуги

Оказва се, че заради свръхбързото развитие на новите технологии дори и банковите приложения не са съвместими с по-остарелите модели на смартфони. Такъв е случаят на София, която използва повече от 7-8 години смартфона си, но от тази година има редовно проблем с транзакциите през банковото си приложение. Жената се свързва с банковата институция и от там й обясняват, че апаратът й е стар, затова има проблеми. София е категорична, че няма как един търговец, чиито услуги ползва и ги плаща, да я принуждава д