Twitter тихомълком ни работи чрез нововъведения на новия му собственик.
Илон Мъск направи още една голяма промяна в X (бивш Twitter ) и потребителите вече са бесни от решението.
Промените правят по-трудно забелязването на външни връзки в емисията на X
Някои спекулират, че това може да е част от стремежа да се задържат потребителите на сайта по-дълго.
Twitter quietly makes a HUGE change to the platform for how you click on links - and users are absolutely baffled by the updatehttps://t.co/NoN37ZdcP5
— Jack Poso 🇺🇸 (@JackPosobiec) October 5, 2023
Каквито и да са мотивите на Мъск, хората се оплакват, че сайтът вече е по-объркващ и по-малко удобен за ползване.
Връзките, публикувани в платформата, вече не показват ясно заглавия и описания под изображението за визуализация.
Това означава, че няма ясна информация за това къде може да води връзката.
Това накара мнозина да се оплакват, че вече не е ясно кои публикации са външни връзки и кои са просто снимки.
Преди актуализацията, линковете, публикувани в X, показваха заглавието и текста за предварителен преглед в поле под основната картина, но тази функция вече е изчезнала.
Връзките вече се показват в същия формат като изображенията, като единствената отличителна черта е адресът на връзката в малък бял текст в долния ляв ъгъл.
Потребителите на X побързаха да критикуват промяната за това, че снимките и връзките изглеждат подобни в техните емисии.
„Вече не мога да направя разлика между изображение и връзка към статия. Защо това се промени“, пише потребител.
Друг категорично заявява, че промяната „наистина съсипва потребителското изживяване, добавяйки, че връзките сега „изглеждат така, сякаш някой току-що е споделил изображение“.
На фона на това недоволство, Мъск се изцепи: „Това идва директно от мен. Ще подобри значително естетиката”.
Отвъд твърдението на Мъск за подобряване на естетиката на сайта има редица теории, които циркулират защо може да е дошла тази промяна.
Една от теориите е, че промяната е предназначена да задържи потребителите на сайта за по-дълго време, което прави по-трудно преминаването през връзки към други платформи.
Откакто Мъск пое Twitter през октомври 2022 г., приходите от реклами в Twitter се сринаха рязко.
И някои потребители спекулират, че промяната ще направи по-трудно напускането на X чрез външни връзки, увеличавайки времето, прекарано на сайта и потенциално увеличавайки приходите от реклами.