„Една от най-важните цели на екипа ни е да подкрепяме българското образование - помагаме за обучението на млади учители.”. Това заяви в интервю за „24 часа” управителят на "Булсатком" Петър Ризов.
„Притежаваме много силен бранд, изграждан в продължение на години, добре позициониран в цялата страна и завоювал завидни позиции пред своите клиенти“, каза още управителят на "Булсатком".
Фокусът в момента бил поставен върху продължаването на процеса по оздравяване и стабилизиране на компанията. „Друг ключов приоритет е продуктовото портфолио и неговото непрекъснато развитие, за да предложим възможно най-добро качество на нашите клиенти. В същото време запазваме много силен фокус и върху подобряване на обслужването на клиентите“, изброи Ризов.
Той изтъкна, че са първата телекомуникационна компания, която лансира в платформата Viber услуга, чрез която потребителите получават персонализирана информация, могат да активират и заплащат услуги. „С b.boxapp клиентите имат достъп до над 240 тв канала, още бърз достъп до топ 100 най-гледани филми и предавания, подредени по жанрове, 7-дневен архив. Получават и достъп до над 40 канала, разпространявани само и единствено при нас. Озадачава ме реакцията на наши конкуренти, които безпочвено ни обвиняват в незаконни действия, когато те самите са въвлечени в такива в съседна Сърбия”, каза Ризов.
По думите му другата високоприоритетна област е съдържанието. „Продължаваме да инвестираме в нови канали и в предлагането на разнообразни продукции, за да отговорим на различната палитра от вкусове и интереси на нашите клиенти“, посочи той.
И подчерта: „Ако трябва да обобщя, не спираме да инвестираме в нови услуги, повече и по-качествено съдържание чрез добавянето на нови канали и продукции. Всички тези инвестиции и усилия са насочени към това да осигурим едно вълнуващо и качествено изживяване за нашите клиенти.“.