0

Ш ефове на магазини и фризьорски ателиета жертват по две месечни заплати, за да си направят реклама. По 2 бона плащат, за да сложат светещи пана на витрините си, показа проучване на „Телеграф“. Сред най-често поръчваните реклами за търговски обекти и салони за красота са различни фолиа, с които се облепват прозорците и витрините.

Цени

Цените на рекламните материали, които се поставят вътре в обектите, са различни. Сред най-икономичните предложения са различните фидове фолиа - популярни са надупчените, или така наречените перфо PVC фолиа, за които трябва да платите 40 лв. за квадратен метър. За матирано пано трябва да платите 35 лв. Търсени са и винилите, които се поставят не на стъклото, а вътре в магазина. Цените също тръгват от 35 лв. за квадратен метър. Най-солено излизат специалните светещи реклами. Сред най-предпочитаните варианти в момента, които не излизат толкова скъпо, колкото табелите с лед осветление, са транслуцентните фолиа. Те се залепват за витрините и са изработени от специален материал, който предава светлината отвътре навън и когато е тъмно, светят. Ако искате да брандирате цял обект с 8 витрини по този начин, трябва да платите около 2000 лв. с ДДС. Цената е за прозорци с размери 1 метър и 80 сантиметра. Популярни са и знамената, които се слагат пред търговските обекти. Цените им вървят около 45 лв. с ДДС.

Изисквания

За да брандирате магазина си, трябва да спазите определени изисквания, за да се получи качествено, коментираха от рекламна агенция. Сред задължителните условия е да залепите рекламното фолио, ако температурата навън е поне около 10 градуса. Някои агенции ще се съгласят да ви залепят фолиото и ако е по-студено, но тогава ще трябва да доплатите извънредно. Допълнителни такси се искат също, ако площта, върху която ще бъде рекламата, е силно замърсена или ако витрината е по-висока от 2 метра.