0

А 1 стартира кампанията „Смартеница“, която съчетава българската традиция с модерните технологии в стилен и функционален аксесоар за смарт часовници. Специално разработената визия на каишките в бяло и червено е вдъхновена от емблематичния дизайн на мартеницата.

А1

„Днес технологиите определят ежедневието, но ние в А1 ценим традициите и им вдъхваме нов живот. Кампанията „Смартеница“ е пример за нашия ангажимент да свързваме значимото за хората с новите технологии. Като вплитаме традицията за носене на мартеница с иновативното в дизайна на смарт аксесоари, ние предоставяме на хората модерен и практичен начин да спазват българския обичай.“, сподели Александър Колев, мениджър "Продуктово портфолио и аксесоари" в А1 България.

В промоционалния период на кампанията от 12 февруари до 12 март 2024 г. всеки потребител може да си закупи смарт часовник от селекцията и да получи специална каишка Смартеница. Във фокуса на промо офертата са емблематичните модели с усъвършенствани функционалности от сериите Huawei GT 4 и GT 3, както и модели от серията Samsung Galaxy Watch 6 и други налични модели от портфолиото на оператора. Клиентите ще имат възможност да си закупят отделно и само каишка Смартеница на цена от 14.99 лв.

А1

За свободна продажба са на разположение пет вида персонализирани каишки, пригодени за основните модели умни часовници на пазара, като тези за Samsung и Huawei са с размери 18 мм, 20 мм и 22 мм, а другите два са за Apple 38/40/41 и 44/45/49.

Изключителният аксесоар и промо офертите със смарт часовник могат да бъдат закупени както онлайн от сайта, така и в магазините на А1 до изчерпване на наличностите. За повече информация относно разнообразната гама от смарт устройства и каишки „Смартеница“, представени в кампанията, посетете А1.bg.