М ария Шарапова инвестира инвестира малко над 465 000 евро в Sugarpova, компания за бонбони и шоколад, която вече й носи повече от 18 милиона евро всяка година.
Старата любов на Гришо остана в историята като една от тенисистките, които белязаха една ера, по-специално 2000-те години. Красивата Мария извоюва пет турнира от Големия шлем (като взе всичките и два пъти Ролан Гарос), с кулминацията през 2004.
Рускинята приключи кариерата си през 2020 г. на 32-годишна възраст и оттогава се фокусира върху семейството.
"I had a major sweet tooth."
— Forbes (@Forbes) October 12, 2021
Yesterday, @MariaSharapova explained her passion for her Sugarpova venture, as well as health and wellness businesses, to @RandallLane at #Under30Summit.
Day 2 starts at noon - there's still time to sign up! https://t.co/0pUAmKNysx #ForbesUnder30 pic.twitter.com/mxaSGvAsJK
И в бизнеса, където е също толкова ефективна и успешна както на корта. Шарапова вече блесна като лице на Nike, Evian, Porsche и Tag Heuer, а сега го прави със собствената си компания, в която инвестира общо 400 000 паунда (повече от 465 000 евро) преди 10 години, и която в момента има стойност от над 150 милиона паунда (над 174 милиона евро), както съобщава „The Sun“.
Шарапова отвори първия си магазин за бонбони през 2013 г., тя беше критикувана за популяризирането на сладичко.
Вече десетилетие тя упорства с компанията си Sugarpova, която продава сладкиши и шоколади в повече от 22 страни и носи на Мария повече от 18 милиона евро.