П ътници са чакали безумно дълго за багажа си на летище София в сряда вечер. За това алармира гневно във Фейсбук профила си един от потърпевшите - световноизвестният цигулар Веско Пантелеев – Ешкенази.
Негодувание
"Летище София няма никакъв контрол над разтоварване и доставка на багажите. Тази вечер стотици пътници от различни дестинации чакаха над час и половина своите багажи“, написа виртуозът на късата струна. Според него наземният персонал вдигал рамене при всяко запитване от страна на изнервените и изморени пътници, а никъде наоколо нямало началник или какъвто и да е отговорен орган, който да обясни какво се прави по въпроса с багажа. „Пълен хаос и безхаберие! Най-смешно беше обяснението на човека зад гишето за загубени багажи, цитирам:
“Аз и да им се обадя на двамата, които разтоварват, нищо няма да се промени!“, описа допълнително ситуацията Пантелеев- Ешкенази. „В кой свят живеете? Четвъртия ли?“, реторично завършва публикацията му.
Реакция
От концесионера на летището „СофКънект“ веднага реагираха и публично поискаха допълнителна информация от цигуларя. Оттам изразиха съжаление за преживяното от известния пътник и другите граждани и обясниха организацията с обработката на багажа на аеропорта. Според концесионера по наследство от времето, когато то бе управлявано от държавата, на летището има трима наземни оператори. Един от тях е концесионерът, а другите две фирми са „Суиспорт“ и „Голдеър Хендлинг България“.
Проверка
От „СофКънект“ призоваха Пантелеев-Ешкенази да сподели повече информация, като уточни с коя авиокомпания е пътувал, за да се установи кой наземен оператор е отговорен за проблема. Проверка на „Телеграф“ показа, че вероятността полетът на цигуларя в сряда вече да е бил обслужван от „СофКънект“ е почти нулева. От изданието бе направен опит да се осъществи контакт с Пантелеев-Ешкенази, но той не отговори на запитванията.
Деян Дянков