0

О т днес клиентите на Център за градска мобилност (ЦГМ) могат чрез "жива връзка" да оценяват услугите в обществения транспорт в столицата, да дават мнения и препоръки. Не се изисква инсталиране на приложение. Чрез сканиране на QR код се отворя кратка анкета. Чрез въпросната анкета пътниците в столичния градски транспорт ще могат да оценят услугите, които дружеството и транспортните оператори предлагат. Също така могат да оставят препоръки за подобряване на качеството на предлаганите услуги.

QR кодът може да сканира и да работи на всички смарт устройства. Анкетата е напълно анонимна. Ако пътниците желаят има опция да оставят имената си и данни за контакт.

Системата за оценяване на степента на удовлетвореност позволява постоянен мониторинг и получаване на резултатите от оценките и препоръките в реално време. Целта на Центъра за градска мобилност е чрез бърза обратна връзка с клиентите да подготви нови услуги и да подобри съществуващите. Към момента участието в оценяването е достъпно в пет от пунктовете за продажби на ЦГМ, маркирани с указателен стикер - това са "Софийски университет", "Европейски съюз", НДК, "Сердика" и МС "Сливница". Кодът е достъпен и по маркираните със стикер пилотни засега автобусни линии с номера 76 и 280, трамвайни линии с номера 7 и 20, както и тролей 8. Постепенно тази възможност ще бъде достъпна от всяко превозно средство и всички бюра за продажби на ЦГМ.