0

П оредно подвеждащо съобщение, с което се злоупотребява с името на голяма българска куриерска компания, са получили потребители в електронната си поща, предупреждават от фирмата на официалния си сайт.

В съобщението е намесено името и на „Български пощи“.

Измамниците твърдят, че клиентът е получил пратка в регионалната дистрибуторска агенция на куриерската компания. След това искат да потвърди плащането на разходите за доставка до дома - 13,90 лева, като щракне върху определен бутон.

Предупреждение

„Не извършваме услуги с предварително плащане онлайн и служители на компанията не са изпращали електронни съобщения със съдържание по темата. Всички плащания на територията на България, различни от плащания в брой при използване на конкретна услуга, се извършват само по банкова сметка. Не се приемат авансови плащания за единични пратки“, предупреждават клиентите си от куриерската компания.

Оттам напомнят още кой е официалният им уебсайт и съветват клиентите да внимават за фалшиви домейни, да не натискат бутони и да не отварят линкове или прикачени файлове, които могат да съдържат зловредни файлове.

Мита

Това е поредният случай измамници да се опитват да злоупотребяват с името на компанията. Предишният подобен случай е от преди месец. Тогава потребители бяха получили съобщение, с което ги призовават да платят онлайн някаква пратка, като попълнят данните от кредитната си карта. Дни преди това пък имаше случаи измамници да искат плащане на митнически такси по пратки. И при двата случая се иска плащане на суми от около 13-14 лева.