В естник Телеграф“ ЕООД предприема реорганизация във вестникарската група. В отговор на бързата дигитализация на медийния пазар, икономическите последици от пандемията и извънредната международна ситуация, довела до нарушаване на доставките на печатарска хартия, съдържанието на вестниците „Монитор“ и „Политика“ ще бъде пренасочено към „Телеграф“, „Мач Телеграф“ и техния уеб портал – www.telegraph.bg.
„Вярваме, че сме избрали точния момент за тази стъпка. Тя ще ни даде възможност да инвестираме още по-мащабно във вестниците „Телеграф“ и „Мач Телеграф“. И двата вестника са с водещи и стабилни позиции на българския пазар и ние ще продължим да разширяваме тяхното влияние. Това включва и онлайн пространството, след успешната им дигитална трансформация от екипа на Нет Инфо“ – коментира Дирк Геркенс, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп и директор „Програмиране, продукция и рекламни продажби“ на Юнайтед Медия.
Вестник „Монитор“ ще излезе за последен път утре (22 март 2022 година). Последният брой е специално издание. То ще обобщи значимите събития от България и света и ще припомни важни истории в 24 страници, белязали 24-те години, в които вестникът е издаван. Последният брой на в. „Монитор“ също така ще бъде предложен и в 24 уникални колекционерски блокчейн NFT. Повече информация за това може да бъде открита на www.monitor.bg. Преустановява се издаването и на в. „Политика“.
„Преструктурирането на издателството ще ни позволи да фокусираме усилията си в реалния избор на българския читател - „Телеграф“ и „Мач Телеграф“. Те са сред лидерите в своята сфера и са единствените вестници в България, които излизат седем дни в седмицата и предлагат богато разнообразие от допълнителни приложения и списания като подарък. Промените ще ни позволят също така да подсилим водещите ни издания с част от журналистическите екипи на „Монитор“ и „Политика“ - допълва Емил Спахийски, директор „Съдържание и бизнес развитие“ на „Вестник Телеграф“ ЕООД.
Виктория Пенкова е новият главен редактор на в. „Телеграф“. Тя е един от водещите журналисти в изданието, с повече от 14 години опит в криминалния ресор. Носител е на награда от Съюза на българските журналисти, както и на отличието „Сърце и слово срещу наркотиците”, в памет на Виктория Герин за „системно и реалистично отразяване на проблемите с наркотици, корупция, влиянието на организираната престъпност, престъпленията срещу деца чрез интернет“. Виктория Пенкова е работила във вестниците „Дума“ и „Кеш“. Два пъти е била на журналистически мисии в Афганистан и веднъж в Ирак.
„Вестник Телеграф“ ЕООД има и нов Търговски директор, който ще работи усилено за постигане на рекламната ефективност на компанията. Позицията се заема от Ралица Тошкова. Нейната експертиза и професионални качества са от важно значение за запазване на лидерската позиция на „Телеграф“ и „Мач Телеграф“. Тя има над 20-годишен опит в продажбата на медийни продукти в издателския, радио и онлайн пазар, както и в организацията на събития. В продължение на 12 години тя е част от търговския екип на Нет Инфо и ръководи направление „Бизнес развитие“.
За „Вестник Телеграф“ ЕООД
„Вестник Телеграф“ ЕООД издава едни от най-големите всекидневници у нас - „Телеграф“ и „Мач Телеграф“, които се разпространяват на национално ниво всеки ден от седмицата. Атрактивният начин на поднасяне на информацията, широката палитра от новини и истории, ги превръщат в предпочитаните ежедневници в България. От началото на тази година те могат да бъдат открити и онлайн на www.telegraph.bg. Уеб порталът е комбиниран източник на актуална информация и съчетава в себе си опита на журналистическите екипи на двата вестника.
За Нет Инфо
Нет Инфо е българска дигитална медийна и технологична компания, част от Нова Броудкастинг Груп, която притежава 100% от дяловете на „Вестник Телеграф“ ЕООД. В портфолиото на компанията са някои от най-големите и посещавани сайтове – АБВ Поща, Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg, Gong.bg, Pariteni.bg и др., както и платформите за разпространение на уникално видео съдържание Vbox7 и NovaPlay – изключителен достъп до телевизионни сериали, риалити формати и предавания. Нет Инфо предоставя висококачествено съдържание, иновативни дигитални продукти и възможност за мобилност за потребителите във всеки един момент от ежедневието им.
Нет Инфо достига до 86% от интернет потребителите в България, според данни на Гемиус за м.януари 2022г.