Б отев Пловдив вече си има и любим курорт. Това е Приморско. "Канарчета" обявиха, че са постигнали споразумение с общината от едно от любимите за десетки българи кътчета на бреговете на Черно море. Благодарение на него, всички привърженици на „жълто-черните“, които посетят Приморско, ще могат не само да опознаят още по-добре красотите на уникалния крайбрежен град, но и да се включат в редица игри и кампании, насочени и към любимия им клуб.
"Привличането на Приморско като официален туристически партньор е поредна стъпка на Ботев в неговия стремеж да функционира по европейски модел. За нашия клуб беше важно да си партнира с местен курорт, който може да предостави неповторимо изживяване за всеки фен", обявиха "канарчетата".
„Всеки голям клуб в света има официален туристически партньор и ние сме горди, че сме първият български футболен клуб, който има такъв партньор. Партньорството с Приморско има потенциал да разгърне мащабите на бранда „Ботев“ на национално ниво и да спомогне за бизнес сътрудничество с останалите наши бизнес партньори. Приморско в исторически план е предпочитана лятна дестинация за хората от Пловдив, затова ние смятаме да използваме целия маркетингов потенциал, с който разполагаме, за да придвижим допълнителен туристопоток в тази посока. Партньорството с Приморско ни отваря възможност за реализирането на различни кампании, които съм сигурен, че ще се харесат на нашите фенове. Целта е да изградим нещо неповторимо за България и да надграждаме това партньорство през следващите години“, заяви Алексей Киричек – изпълнителен директор на Ботев.