0

В ече е сигурно, че стадиона на испанския гранд Барселона „Камп Ноу“ ще има ново име. Това в резултат от спонсорското споразумение, сключено от каталунците и компанията за стрийминг на музика „Spotify“. Според информация на испанското издание „RAC1“, двете страни вече са се договорили за сумата за правата на името на стадиона на каталунцитев в следващите три години.

Вече е известно, че стадионът ще се казва „Spotify Camp Nou“. Споразумението между Барса и шведската компания ще е за около 75 милиона евро на сезон.
Спонсорството на фланелката на първия отбор е оценена на 60 милиона евро. Задната част на тренировъчната фланелка на 5 милиона евро, а договорът за екипа на женския отбор е за 10 милиона. След като ремонтът на съоръжението приключи, Барса възнамерява да получи нов договор, който ще донесе на клуба между 20 и 25 милиона евро на сезон.


В същото време Барса не се отказва от варианта да привлече халфа на Интер Марсело Брозович. Както е известно договорът на 29-годишния хърватин с „нерадзурите“ изтича през лятото, като за момента двете страни не могат да стигнат до споразумение за неговото подновяване.

Преди дни един от директорите на Интер Бепе Марота заяви, че Брозович иска да остане на „Джузепе Меаца“, като двете страни усилено работят върху подновяването на договора му. Това обаче не спира шефовете на Барселона, които се надяват да склонят футболиста да подпише с клуба като свободен агент, когато настоящият му контракт с италианския гранд изтече.  Според Mundo Deportivo от Барса са готови да предложат на Брозович договор за 5 години, като той ще получава по 8 милиона евро на сезон, което е двойно повече от офертата на Интер