0

З а първи път Барса ще носи върху екипите си логото на певец вместо това на своя спонсор и то не в който и да е мач, а в Ел Класико срещу вечния враг Реал Мадрид.

Това е характерният бухал на лейбъла на рапъра Дрейк - OVO Sound, който ще смени емблемата на основния спонсор Spotify в мача срещу Реал Мадрид в неделя.

Символът грейва върху гърдите на играчите на Барса за Ел Класико, като по този начин клубът ще отбележи, че канадският рапър надхвърля 50 милиарда стриймвания в музикалната платформа Spotify.

Очаквано четирикратният носител на награда "Грами" Дрейк публикува изображение на лимитираната фланелка в Instagram за своите над 120 милиона последователи.

Промоцията предвижда на загрявката в неделя футболистите на Шави Ернандес да бъдат със специални тениски с името на Дрейк на гърба и цифрата 50, с логото на Spotify отпред.

Дрейк е запален спортен фен, роденият в Торонто рапър често е виждан на предния ред да подкрепя страстно местния Раптърс в НБА. По време на финалите на НБА през 2019 г., спечелени от тима от Торонто, Дрейк бе често на преден план, като имаше дори сблъсъци с играчи от НБА като Дреймънд Грийн заради страстта, с която обикновено преживява мачовете.

Но запалянковщината му е свързвана с Америка и със специфичното "проклятие на Дрейк", което, според някои звезди, е донесло лош късмет на имена като Конър Макгрегър, Серина Уилямс и Антъни Джошуа. Много фенове на Барса се притесниха, че предполагаемото „проклятие“ на рапъра може да удари отново в един от най-важните мачове за сезона. То е свързано с твърденията, че няколко спортни звезди и отбори са загубили следващия си мач или битка, след като са позирали за снимка с четирикратния носител на награда Грами.

„Не, не, не.. НЕ ПРОКЛЯТИЯТА НА ДРЕЙК, МОЛЯ, НЕ“, пошегува се един фен в Twitter. „Проклятието на Дрейк в пълна сила. Реал Мадрид печели с 3:1“, прогнозира друг, а трети се пошегува: „Барса официално получава проклятието на Дрейк? Ехаа!"