0

С лед като Дейвид Бекъм десетки години работи усилено, за да направи име, сега името му работи за него, като специално в неговия случай, името му струва много пари. За да рекламира чипс „Доритос“ на „Пепсико“ в кампанията за предстоящото през ноември и декември световно първенство в Катар, Бекс е прибрал няколко милиона хонорар, съобщи „Сън“, позовавайки се на запознат със сделката.

47-годишният бивш капитан на Англия засне клипа с друг ас на футбола (американския футбол), 46-годишния американец Пейтън Манинг. За него плаща „Доритос“, един от спонсорите на световното в Катар.

Снимките бяха в Обединеното кралство, където Бекъм бе видян да се реди на многочасовата 6-километрова опашка в Лондон, за да отдаде последна почит на починалата кралица Елизабет II.

В рекламата двамата си разменят шеги за разликите между двете форми на „футбола“.

„Това е кампания за много долари с двама от най-известните спортисти в света, съсредоточена около най-големия турнир на планетата”, каза източникът на „Сън“. „Това са огромни пари и за двамата – но представянето на нещо с връзка с Катар винаги ще има елемент на противоречие.“

Участието на Бекс като лице на световното в свръхбогатото емирство му навлече много критики, след като сключи сделка за предполагаеми 10 милиона паунда, срещу които ще работи като посланик на мондиала.

Според говорител на Бекъм „Дейвид посещава Катар редовно повече от десетилетие”. “Той винаги е говорил за силата на футбола като сила на доброто“, добави агентът му.