0

Ф утбол и рокендрол от най-висока проба ще има на испанското Ел Класико Барселона – Реал Мадрид на 28 октомври, съобщи „Ел Паис“.

Каталунците ще извадят на показ легендарния език, запазена марка на Ролинг Стоунс в голямото дерби.

Не става дума за хореография на феновете, а на договорено със спонсора Spotify излагане на логото на известния състав върху фланелките. Това включва споразумението за спонсорство със Spotify, платформата за стрийминг на музика, която дава името на Camp Nou. 

Изборът на емблемата на Стоунс е част от лансирането на Hackney Diamonds, новият албум на британската група, който ще бъде наличен от 20 октомври. 

Мик Джагър, Кийт Ричардс и Рони Ууд, заклети футболни фенове,  вече представиха лимитираното издание на тази фланелка, от която ще има 1899 бройки, които ще бъдат пуснати в продажба от 23 октомври (1899 г. е създадена Барса).

Женският отбор на каталунския грранд също ще носи езика на Стоунс в мача срещу Севиля на 5 ноември на Estadí Olímpic Lluís Companys. 

Миналия октомври клубът отпечата силуета на бухала на канадския рапър Дрейк в мача срещу Реал Мадрид на „Сантяго Бернабеу“, след като той спечели четири награди Грами. 

Певицата Росалия също Логото на алмуба на певицата Росалия - Motomami, също грейна върху тенискити за годишнината от този албум, с който тя спечели няколко отличия, като например Грами за най-добър алтернативен латино албум. 
Екипите както на женския, така и на мъжкия отбор на Барса с „Мотомами“ бяха в ограничен тираж от 1899 бройки по 399 евро едната, като бяха изкупени в рамките на няколко часа.

Барселона сключи споразумение за спонсорство със Spotify миналия март, така че шведската компания да стане основен спонсор и да даде името си на Camp Nou. 

Договорът, който е за 4 сезона, включва промени в предната част на фланелките на играчите срещу превеждане на 64 милиона евро на сезон.