0

Ч етиригодишният син на Фил Фодън, Рони, сключи договор за модел, след като натрупа близо четири милиона последователи в социалните медии.

Малкото момче стана хит сред феновете, след като се присъедини към празненствата, когато Манчестър Сити спечели финала на Шампионската лига през юни. Рони, наричан „Пичът“ и „Ел Уей“ от феновете на Сити, сега се смята за неофициален талисман на „небесносините“.

Детенцето е подписало договор с Propel Talent Group, а първият му ангажимент беше да позира с качулка и долнище на анцуг от дизайнерския магазин Flannels, част от тяхната гама Represent.

Фодън и неговата партньорка Ребека Кук направиха профила на Рони в „Инстаграм“ през юни, достигайки един милион последователи в рамките на 14 часа.
Знаменитостите над милион последователи в социалните медии могат да приберат до 10 000 паунда за всяка реклама на марката. 

„Неговата личност го направи това, което е. Мисля, че той стана доста вирусен, след като ние спечелихме Шампионската лига. „Той просто ми напомня за мен, когато бях дете и е много забавен“, каза Фодън пред Sky Sports през септември.