О тношенията между Григор Димитров и Ейса Гонсалес толкова са се задълбочили през последните седмици, че двамата вече ходят с еднакви пръстени. Този на тенисиста ни, който е голям любител на бижутата, е със зелен камък и той го носи на кутрето си, докато този на актрисата е със син камък.

34-годишният хасковлия и Ейса (35) вече повече от седмица са заедно в Лондон, където във вторник Гришо трябва да открие 15-ото си участие на „Уимбълдън“ срещу Йошихито Нишиока (Яп). Феновете на двойката са във възторг и вярват, че това е знак за началото на нов етап в живота им. Коментарите на последователите им бяха: „Следващото е сватба“ и „Кога е сватбата?“.

Огромен интерес в социалните мрежи предизвика и кучето, с което холивудската дама позира в къщата, наета от Димитров. Почитателите на влюбените се поинтересуваха от името на домашния любимец и чий е.

Гонсалес напълно се потопи в атмосферата на най-стария турнир в света, където традициите са част от чара му. Една от тях са ягодите със сметана, които Ейса опита и побърза да се похвали в Инстаграм.

Медиите на Острова отбелязаха, че за първи път от 15 г. десертът е поскъпнал. Една порция държеше 2.50 паунда, а организаторите дълго време правеха всичко по силите си това да не се променя, превръщайки и цената в традиция. Притиснати обаче от икономическата обстановка, сметките им за 2025-а не излизат, така че се налага промяна - 2.70 паунда.

Ягодите със сметана за първи път са поднесени в „Ол Инглънд Клъб“ през 1877 г., когато 200 души изгледали финала, където Спенсър Гор станал първият шампион. Оттогава са се изяли тонове ягоди, като към днешна дата се продават 140 000 кутийки за двете седмици на надпреварата на свещената трева, тоест с новата цена печалбата ще се увеличи с 28 000 паунда. Всяка година се отварят около 28 000 бутилки шампанско, изпиват се 350 000 чаши кафе и чай, както и се излапват 200 000 сандвича и 60 000 сладоледа. Общо 1700 души се грижат за изхранването на гостите.