0

К им Кардашиян ще направи и невъзможното, за да привлече в прегръдките си най-добрия млад футболист в Европа Джуд Белингам.

Американската риалити звезда е лудо влюбена в нападателя на Реал и Англия и прави всякакви опити да се домогне до него, твърди списание Life and Style. Наскоро 21-годишният футболист участва в рекламна кампания на нейната марка SKIMS. Тя останала тотално очарована, като плановете й са да го утвърди като лице на мъжката линия и да го лансира в своите среди в Лос Анджелис.

„Ким не спира да изпраща снимки на Белингам на приятелите си и да им споделя как той може да я изстреля в небесата. Постоянно гледа негови клипове – отново и отново“, заяви източник, пожелал анонимност.

Разликата във възрастта никак не притеснява Ким, която в живота си претърпя куп любовни разочарования. През октомври риалити персоната ще навърши 43 и е с 23 години по-голяма от английския национал.

Изданието, което хвърли бомбата, твърди също така, че Ким вече е вкарала в действие своя план. Тя пътува до Мадрид в края на август, посети офисите на Реал и се срещна с Джуд. „Очаквайте да я виждате все по-често да стадиона“, издава човек от нейния кръг. За параван американката използва сина си Сейнт, който е голям футболен фен и по нейни думи „иска да бъде близо до всеки добър футболист и баскетболист“.

Именно момчето, което на 5 декември ще навърши 9, я придружи по време на пътуването до Мадрид и дори се издокара с екип на Белингам.

Според въпросния източник Ким се съветвала с децата си относно връзките с мъже. „Въпреки че е едва на 11, дъщеря й Норд е много мъдра и зряла. Сейнт пък е обсебен от футбола и много добре знае кои играчи са звезди и за кои ще се пише и говори дълги години. А какво да кажем за Ким? Колкото по-често се среща с Джуд, толкова повече го харесва и се влюбва в него. Шансовете й може и да са малки, но не се отказва“.

Самият Джуд пази забулен в тайна личния си живот. Преди няколко месеца тръгнаха слухове, че се е хванал с нидерландската моделка Лаура Селия Валк. Двамата обаче нито един път не бяха хванати заедно, затова и запознати със светските дела предполагат, че новината за връзката им е била рекламен трик.