0

Б аскетболистът на Филаделфия Джеймс Хардън продаде онлайн повече от 15 000 бутилки вино от собствената си марка "J-Harden Wines" само за 10 секунди в Китай, съобщи хонконгският вестник "South China Morning Post".

Баскетболистът проведе акцията с китайския блогър Сяо Ян. По време на стрийма Хардън уверил китайските фенове, че не смята виното си за скъпо, като посочи, че обикновено продава няколко каси на ден. Няколко секунди след началото на продажбите на живо, Сяо Ян се обърна към баскетболиста и каза, че всичко е продадено. Хардън се засмя, отговори: "Не може да бъде", след което помоли асистентите си да пояснят дали е разбрал всичко правилно.

Преводачът му казал, че 5000 комплекта от по две бутилки са продадени само за 5 секунди. Веднага след това бяха пуснати онлайн още 3000, които също бяха изкупени за секунди. Всеки комплект от две бутилки се продава за 436 юана (около 60 долара), което прави общите продажби  около 3,5 милиона юана (около 480 хиляди долара). В пика си броят на зрителите на предаването надхвърли 1,6 милиона души.

Хардън създаде своята марка "J-Harden Wines" миналата година. Продажбите в САЩ започнаха на 1 септември 2022-а.