0

Б езпрецедентна рекламна кампания спретнала погребална агенция на 14-ти февруари, деня на Св.Валентин.

Тя разпратила в домове за стари хора "поздравителни картички - валентинки", на които вместо мили думи за обич и любов, били поместени контактите на фирмата за траурни ритуали.

Това моментално разстроило възрастните хора, а близките им са направо потресени от липсата на какъвто и да е такт, граничещ с арогантство.

Те са „ужасяващ“ трик за „привличане на нови клиенти“, коментират хората.

Шефовете на дома за възрастни хора  Whitegates Care Center в Съри, Великобритания, където цените започват от 3000 лв на седмица, също са гневни от грубата и подмолна рекламна кампания.

Картичките, които били в розов плик и сърце отпред, при отварянето съдържали поздрав от погребалната агенция: „Изпратено с любов от Sanders & Sons“. Тук обаче "любовта" на погребалната агенция придобива зловещ характер.

Гневът на обществеността подплашил траурната институция и тя побързала да се извини, като подчертала, че рекламната й кампания „не била преценена добре“ и била „неподходяща“.

*Източник: Мail online