Б езпрецедентна рекламна кампания спретнала погребална агенция на 14-ти февруари, деня на Св.Валентин.
Тя разпратила в домове за стари хора "поздравителни картички - валентинки", на които вместо мили думи за обич и любов, били поместени контактите на фирмата за траурни ритуали.
Това моментално разстроило възрастните хора, а близките им са направо потресени от липсата на какъвто и да е такт, граничещ с арогантство.
Те са „ужасяващ“ трик за „привличане на нови клиенти“, коментират хората.
Шефовете на дома за възрастни хора Whitegates Care Center в Съри, Великобритания, където цените започват от 3000 лв на седмица, също са гневни от грубата и подмолна рекламна кампания.
Картичките, които били в розов плик и сърце отпред, при отварянето съдържали поздрав от погребалната агенция: „Изпратено с любов от Sanders & Sons“. Тук обаче "любовта" на погребалната агенция придобива зловещ характер.
"Families' fury as care home residents open Valentine's Day cards to discover they were sent by the local undertakers in 'appalling' stunt to 'attract new customers'"https://t.co/ur9g0UyW8k
— Kim J (@KimJ23914539) February 16, 2024
Гневът на обществеността подплашил траурната институция и тя побързала да се извини, като подчертала, че рекламната й кампания „не била преценена добре“ и била „неподходяща“.
*Източник: Мail online