0

Т рансджендър инфлуенсърката Дилън Мълвейни беше включена в годишния списък на Forbes „30 под 30“, като списанието я похвали, че е издържала на последствията от катастрофалната кампания на американската бира Bud Light, а самата Мълвейни обвини компания, че я е хвърлила на вълците.

26-годишната Мълвейни сподели дигиталната корица в Instagram, като написа: „Специална бизнесдама !!! Това беше моята мечта, не мога да бъда по-благодарна. Затегнете коланите, тепърва започваме“.

Мълвейни е описана в онлайн рецензията като актриса и ЛГБТ+ активистка, която „придоби огромна слава със своята поредица „Дни на момичетата“ в TikTok, която документира нейната промяна на пола и привлече повече от 1 милиард гледания“.

Споменава се и кампанията на Bud Light. Решението на компанията да наеме транссексуална жена за лице на марката си предизвика невероятен гняв сред любителите на пивото, които са основно мъже от средните и доста консервативни американски щати. Рекламата предизвика бойкот и струва на компанията почти 400 милиона долара загуба от продажби в САЩ.

Мълвейни каза пред Forbes, че краткото партньорство е било много важно за нея и й е товорило очите. „Сега осъзнавам, че каквото и да правя в кариерата си, тази марка винаги ще бъде част от моята история. И аз искам да има взаимно уважение – и не само за мен, но и за моята общност“, каза тя.