0

Р одителите, особено тези, които се имат за модерни, черпят вдъхновение за името на бебето си от всякакви източници – музика, география, хранителни продукти, луксозни марки и, очевидно, дори приложения за запознанства.

По последни данни на Администрацията за социално осигуряване в САЩ, най-бързо набиращото популярност към момента име за бебе момиче в страната съвпада с името на приложение за запознанства. Това име е скочило с 441 позиции в официалния списък за популярност през 2021 г. А през 2020 г. то все още е било на 935-а позиция.

Любопитно е, че то съвпада и с българското имe Рая, пише mamamia.bg.

Това, което прави тази тенденция особено интересна, е, че Рая е името на ексклузивно приложение за запознанства, което става известно с потребителската си база от знаменитости. Списъкът с чакащи за приложението надминава 100 000 души.

През миналата година 631 момиченца в САЩ са кръстени Рая, а през 2020 г. това име получават 274 новородени. През 2015 г., когато стартира приложението, едва 204 бебета са наречени Рая. Предполага се, че популярността на приложението се отразява пряко върху родителските решения.

Луксозни марки като Armani и Dior имат дълга история на употреба за кръщаване на деца, както и Porsche, Bentley, Chanel и Tiffaney. Като се има предвид ексклузивността на приложението, то добавя малко блясък към името Рая.