К омпания дава по няколко хиляди на работниците си, за да ги поощри да имат деца.
Една от най-големите онлайн туристически агенции в Китай въвежда нови субсидии за отглеждане на деца на стойност 138 милиона долара, за да насърчи своите 32 000 служители да имат деца, докато страната се бори със застаряващото население.
Компанията, предлага стимул от 1 милиард юана на работници на пълен работен ден, които са работили в компанията от поне три години - независимо от техния пол, длъжност или местоположение на работа.
Тези, които отговарят на условията, ще получават годишен бонус от 10 000 юана ($1376) за всяко новородено дете всяка година от първия рожден ден на детето до петгодишна възраст.
Стимулът на Trip.com идва, след като през януари беше съобщено, че населението на Китай е започнало да намалява за първи път от 60 години.