0

А виокомпания въвежда специална зона само за възрастни. Услугата най-накрая е възможна за хората, които не спират да се оплакват от малките пътници, пише LadBible.

Освен ако не резервирате място в първа класа, но дори и тогава няма гаранция, изглежда е неизбежно да не сте около крещящи и плачещи деца по време на полет. Детето не е виновно, че плаче, но това не помага, когато сте летели пет часа и не сте успели да мигнете и за секунда.

Някои пътници са толкова раздразнени от безкрайните ридания на бебетата, че са поискали в самолетите да има зони само за възрастни. Е, една авиокомпания се вслуша в исканията им и предостави точно това.

Турската компания Corendon Airlines ще организира част от самолет, която да бъде само за възрастни. Всеки над 16-годишна възраст ще може да лети в нея спокойно. Услугата ще се предоставя само на 432-местен Airbus A350 от Амстердам до карибския остров Кюрасао. Зоната ще бъде разположена в предната част на самолета. Ще се предлагат 93 места, отделени от останалата част на самолета със стени и завеси.

Тази привилегия обаче няма да бъде евтина – допълнителни 45 евро в едната посока. Това е висока цена, за да няма викащи или плачещи около вас. Някои хора обаче биха казали, че това са добре похарчени пари. Няколко места в тази зона, които ще бъдат с допълнително място за краката, ще струват с още 100 евро

Основателят на Corendon, Атилай Услу, сподели, че „На борда на нашите полети винаги се стремим да отговорим на различните нужди на нашите клиенти. Вярваме, че това може да има положителен ефект върху родителите, пътуващи с малки деца. Те могат да се насладят на полета, без да се притесняват, че децата им вдигат твърде много шум.”

Corendon Airlines ще започне инициативата през ноември и ще стане първата европейска авиокомпания, която предлага зона без деца. AirAsia, Scoot и IndiGo въведоха подобни зони без деца или още наречени – „тихи“ зони.

Политиката на AirAsia не позволява на деца под 12-годишна възраст да седят на първите седем реда в икономичната зона. Достъпна е за полетите на дълги разстояния на малайзийския превозвач.

Може би това ще бъде само началото при промените на авиокомпаниите, защото все повече пътници търсят осигуряването на спокойствие и тишина, далеч от плачещи деца.