П опулярен японски актьор, нает за рекламно лице на бира, е бил уволнен, след като се напил и нахлул в дома на съседа си.
Гигантът в производството на напитки Asahi Breweries ангажира Рьо Йошизава, чиято красота е определяна за „национално съкровище“, за рекламата на своята бира Super Dry Dry Crystal, която има 3,5% съдържание на алкохол.
30-годишният мъж, един от най-популярните японски актьори, обаче се прибрал у дома на 30 декември, вероятно след като е употребил нещо по-силно.
Йошизава е бил пиян и случайно е влязъл в съседната къща.
„Загубил съм спомените си. Мисля, че просто влязох, без да питам, защото исках да използвам банята“, казал Йошизава пред полицията.
„Решихме да прекратим договора си с Йошизава“, каза говорителят на Asahi Group Holdings Шиори Шимизу.
„Като компания за производство на алкохолни напитки смятаме, че действията му са неприемливи. Повече няма да го използваме в бъдещите си реклами“, добави тя.
Йошизава се е извинил на изненадания си съсед за „големите неприятности, които е причинил“, предаде БГНЕС.
Подобно на други държави, консумацията на алкохол в Япония намалява, като популярността на нископроцентовите и безалкохолните бири - и дори на въздържанието - нараства, особено сред по-младите хора.