0

Д исни (Disney) и K-Pop супергрупата БТС (BTS) започват съвместен бизнес. Walt Disney Company и студиото Hybe на BTS разкриха във вторник ново глобално партньорство, пише THR.

Двете компании ще работят заедно, за да създадат пет заглавия за стрийминг услугите на Disney, включително три ексклузивни проекта с участието на BTS или членове на групата. 

Присъединяването към най-популярната кей-поп група в света несъмнено е преврат за Disney, тъй като се стреми както да увеличи броя на абонатите в световен мащаб, така и да настигне Netflix като дестинация за корейско забавление. 

Трите предстоящи заглавия с участието на K-pop звездите включват: BTS: Permission to Dance on Stage – LA: Ексклузивен кинематографичен 4K концертен филм, включващ изпълнение на живо на BTS на стадион Sofi в Лос Анджелис през ноември 2021 г. Изпълнение на хитови песни на Billboard „Butter“ и „Permission to Dance“, това беше първият път за две години след пандемията, че групата се срещна лично с фенове.

In the Soup: Friendcation: Оригинално туристическо риалити шоу със звезден актьорски състав, включително V от BTS, Seo-jun Park от Itaewon Class, звездата от Parasite Woo-shik Choi, Hyung-sik Park и Peakboy. 

Шоуто представя петимата приятели, които се впускат в изненадващо пътуване и се наслаждават на различни развлекателни и забавни дейности.

BTS Monuments: Beyond the Star: „Тази оригинална документална поредица проследява невероятното пътешествие на поп иконите на 21-ви век BTS“, казва Disney. „С безпрецедентен достъп до огромна библиотека от музика и кадри през последните девет години, поредицата ще включва ежедневието, мислите и плановете на членовете на BTS, докато се подготвят за своята втора глава.“ 

Шоуто ще бъде достъпно ексклузивно в стрийминг услугите на Disney през 2023 г. 

„Ние сме развълнувани да си сътрудничим с Hybe, за да покажем тяхното оригинално съдържание“, каза Джесика Кам-Енгъл, ръководител на съдържанието на Disney за APAC.

„Това сътрудничество представлява нашата творческа амбиция – да работим с емблематични създатели на съдържание и топ звезди в Азиатско-Тихоокеанския регион, така че техният талант да се радва на масовата публика по много начини. Вярваме, че тези нови заглавия ще завладеят потребителите по целия свят и очакваме с нетърпение да въведем повече музикално съдържание в нашата услуга“, каза тя.

„Това ще бъде началото на дългосрочно сътрудничество, при което представяме на публиката по целия свят широка гама от съдържание на Hybe за фенове, които обичат нашата музика и артисти“, добави Парк Джи-уон, главен изпълнителен директор на Hybe. 

„Компанията Уолт Дисни има дълга история на изграждане на франчайз и популяризиране на музикални артисти, със своите несравними марки и платформи“, каза той.

От пускането си в Южна Корея през ноември 2021 г., Disney+ усилено изгражда своята гама от K-драматично съдържание, следвайки пътя, прокаран от Netflix — и Squid Game — за използване на глобалната популярност на категорията за създаване на абонати в цяла Азия, Южна Америка и навсякъде. 

По-рано стрийминг платформата каза, че ще пусне над 20 корейски заглавия тази година, включително поне 12 корейски оригинални продукции.