Н а 1 септември британският супермодел Кейт Мос стартира уебсайт за продажба на собствени продукти за красота и начин на живот, наречен Cosmoss, като стана най-новата звезда, която се впуска в електронната търговия с маркови продукти.
Мос последва знаменитости като американската актриса Гуинет Палтроу, която направи кариера, предлагайки уелнес продукти на своя уебсайт Goop.
Със своите изваяни скули, небрежен стил и известни гаджета, сред които американският актьор Джони Деп и британският музикант Пийт Дохърти, Мос олицетворяваше модната сцена от 90-те години на миналия век.
Но в интервю за предаването "Desert Island Discs" по радио BBC през юли Мос заяви, че сега предпочита посещенията в парка и медитацията пред клубовете.
Списание „Vogue“ съобщи, че 48-годишната Мос е прекарала две години и половина в разработване на продуктите за новата си марка.
Засега на уебсайта Cosmossbykatemoss.com се продава малка гама от веган продукти, между които кутии с билкови чайове, крем за лице, съдържащ активна съставка в канабиса, и парфюм с етерични масла.
Мос препоръчва продуктите да се използват в комбинация с "ритуали", които "балансират тялото и душата с естествената среда и циркадните цикли".
Cosmoss не е първото начинание на Мос в областта на личния брандинг.
Тя проектира линия дрехи за тийнейджърската модна верига Topshop, която затвори физическите си магазини по време на пандемията, и даде името си на червилата на Rimmel.
През 2016 г. тя стартира агенция за таланти, Kate Moss Agency, с която подписа договори със собствената си дъщеря, Лайла Мос, както и с други потомци на звезди като Ела Ричардс (внучка на Кийт Ричардс) и изпълнители като Рита Ора.