П опфолк изпълнителката от старата школа Рени освети чалгаджийския бизнес. По думите ѝ сега има изпълнители, които са променили играта, съгласявайки се по-големи проценти от хонорарите им да отиват за продуцента, работили с над 50%. Тя не се съгласявала на подобна практика и иманно затова нямала толкова участия.
Самите продуценти спирали изявите на изпълнители от старата школа само много настоятелните клиенти биха били допуснати. „За да станеш толкова не бързо известен, означава, че си се съгласил да дадеш от 50 до 70 процента от хонорарите си на продуцентите“, категорична е певицата. "Аз от друга страна ги разбирам, те са бизнесмени и накрая на месеца като теглят чертата виждат от кой изкарват най-много пари, няма значение, че съм Рени, ако изкарва пари от други изпълнители, няма причина да прави на мен участия", казва тя.
Рени обясни още, че през 90-те години попфолк гилдията била на пиедестал, ценени са били изпълнителите и всяка една от тях си имала собствени успехи и хитове, "всички бяхме много обичани от публиката".
Попфолк фурялата разкава още в подкаста на Александтр Влог, че имала паралелно две кариери през 90-те - едната в България, другата в Сърбия. Два пъти бягала от сръбските ченгета с тогавашен мерцедес. "Много бързах, имах участие в България. Първият път успях да им избягам, но на втория полицаите ми казаха, че вече са щели да стрелят по мен. И като ме познаха, ми викат: „Ама защо не спря, помислихме, че има нещо съмнително! Вече щяхме да стреляме“, разказва гласовитата певица.