0

А ктьорът Влади Зомбори, който стана големият победител в историческия телевизионен спектакъл - големия финал на 12-ия сезон на любимото шоу за имитации „Като две капки вода“, сподели пред „Телеграф“, че след победата все още го държи емоцията и чувството е неописуемо. „Неописуема е цялата емоция. Благодарен съм на всички и наистина съм безкрайно щастлив“, каза с вълнение пред медията ни Зомбори.

Големият финал на „Като две капки вода“ – невиждано шоу на живо и безпрецедентен зрителски интерес! (СНИМКИ)

Щастие

На финала актьорът остави всички без думи след безапелационната имитация на Фреди Меркюри с култовата песен "The Show Must Go On". След като водещите Герасим Георгиев-Геро и Димитър Рачков обявиха, че България избра него за големия победител, Влади не успя да сдържи емоцията си и се разплака от всенародната любов, която му засвидетелства и публиката в препълнената зала „Арена София“. Второто място зае Християна Лоизу, която избра да влезе в образа на Валя Балканска. Тя вдигна цялата зала на крака с изпълнението на космическата песен „Излел е Дельо хайдутин“. Бронзовият медал отиде при Наско от Б.Т.Р., който се справи блестящо с имитацията на легендарния фронтмен на Iron Maiden – Брус Дикинсън. Почетното четвърто място зае Иво Аръков, който забавлява по неповторим начин публиката като вокала на Imagine Dragons – Дан Рейнолдс. Джулиана Гани, Мария, Панайот и Елена Атанасова също бяха повече от прекрасни в изпълненията си и публиката ги награди с бурните си овации.

КРАЯТ НА КАПКИТЕ: Вече има победител, ето кой е той! (СНИМКИ+ВИДЕО)

Успех

Над 11 000 души се смяха, вълнуваха и плакаха от щастие с любимите си водещи, жури и участници. Продуцентът Маги Халваджиян не спести похвалите си към целия екип и всички замесени в писането на една история. „Тази вечер написахме история. Никога досега в историята на телевизията предаване не се е излъчвало на живо пред 11 000 души“, заяви от сцената г-н Халваджиян. На първия ред екип на „Телеграф“ видя актьора Виктор Калев, който през целия спектакъл не спря да аплодира колегите си. В грандиозния спектакъл се включиха и малките таланти от „Бон-бон“, които изпратиха посланието да си помагаме с песента We Are The World, в подкрепа на каузите на УНИЦЕФ България.

Рекорден рейтинг

Почти 4-часовото излъчване от зала „Арена София“ е проследено от над половината от всички телевизионни зрители. Според официалните пийпълметрични данни аудиторният дял на „Като две капки вода“ сред аудиторията в активна възраст (18-59 години) е 53,9%, а по същото време втората телевизия в класацията е с над 4 пъти по-нисък резултат. В минутите, в които бе обявен победителят за сезона, NOVA е гледана от близо 70% от всички зрители пред телевизионния екран, а втората и третата телевизия в класацията са съответно с 10 и над 20 пъти по-нисък резултат. Последният епизод на "Като две капки вода“, сезон 12, отчита и 53 хиляди стрийминг гледания в Nova.bg, както и над 5 хиляди в NOVA PLAY.