0

Б изнесменът Магдален Димитров блести в дреха от собствената си марка Monni Milano в пепел от рози и екрю. Така той спази наложения от самия него дрескод за тържествената вечеря по повод 70-ия му рожден ден. Заедно със съпругата си Галя те представляваха перфектните домакини, а гостите им се съобразиха с очакванията за висша елегантност. Бизнесдамата Елена Кристиано също показа висока класа и както винаги бе една от най-забележителните жени на събитието. Нейната рокля, свалена от витрината на бутик в Милано, съдържа едновременно сексапил и тихата елегантност на опита в светските и бизнес средите. Кавалерът на г-жа Кристиано Теодор също заслужава комплимент, макар изборът му да е твърде встрани от зададения дрескод.

Кичка с рокля от времето на Либераче.

Кичка, приятелко моя, ако нямаш календар, купи си. Годината е 2024 и нямам спомен да съм видял на някое дефиле рокля като тази. Цветовете са взети под наем от неоните на Лас Вегас, а перата или от някое шоу на Доли Партън или пак от Вегас, но от времето на Либераче. Пайетите също търсят сходство с кабаретно-вариететна обстановка, но мога искрено да кажа, че за Бодурова този стил е напълно неподходящ. Мислех да кажа още неща, но нека дрехата сама говори за себе си. Или за притежателката си.

Алекс Раева се заиграва с палеонтологията.

Челюсти, рога и копита красят предницата на Алекс Раева, сякаш е съпруга на индиански вожд. Миловидната девойка не се е спряла пред всичко, с което разполага, за да ни го покаже изобилно. Драпираната ризка отчетливо изтъква сергията като ни води на модно пътешествие, за което искате да ви върнат парите за билетите. Ръката е покрита с гривни като тази на улични търговци в Ню Йорк, които държат под саката си фалшиви часовници, а на китките си гривни за заблудени туристи. Косите са направени красиво, всъщност тази блудкава визия става донякъде симпатична, когато е представена с такава наивност.

Преслава - капелати импровизации за гъдулка!

Прелестно е, когато чалга певица се прави на парижанка, но все пак е похвален ход. ПреЛестслава почти е покрила повечето критерии на парижанките от миналия век, за които шапката беше хармоничен завършек на всяка дреха. Всичко щеше да е чудесно и певицата да получи пощипване по бузата като похвала, но шапката мяза по-скоро на винилова грамофонна плоча. Леко преувеличена макар. Шапката тук не ми въздейства като онзи лаконичен френски аксесоар, а като паднала от небето летяща чиния, чиито пътници са се скрили някъде в кожените й ръкавици. Самите ръкавици отблизо изглеждат от не съвсем надеждна кожа или плат. Те са сгърчени и сухи, наподобяват на канализация със сменено предназначение. Горката Преслава е позволила да я навлекат в рокля като покривало на абажур. Звездата с висулки  е истинска „обеца на ухото“, която може да бъде използвана и като декорация на елха.

Камджалов - потърсете и друго мнение!   /може да отрежете жената вдясно/

При доктор Емилова  е отишъл диригентът Камджалов, но трябва да потърси и второ мнение. А именно - естетическо такова, защото се е облякъл като пионерче, стегнато от мама за лагер. Кафявият каиш минава като теснолинейка през белоснежните полета на облеченото, а чехличките са като кантон в тази дискусионно естетическа пиеска от платове. В устието на гръдта му липсва златен синджир, но може би го е забравил на пианото си. Дали това в косите му е диадема, или очила, заместващи короната? Трудно е да се каже, но не знам мъже с дълги коси, освен ако не е Брад Пит, да са вземани насериозно. Доктор Емилова сигурно е на визитация на високопоставения си гост, защото дрехата й не предизвиква у мен друго чувство освен съчувствие. Хубав е пъпешът в ръката на Камджалов, направо да се чувства награден с наградата „Златният пъпеш“, която навремето получи дори Хачо Бояджиев.