И нфлуенсърите вече не са на мода. Това оказва се е факт, след като бе официално обявено от дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана.
„Мнозина все още бъркат модата, преходна и непреходна, със стила, който не се променя, независимо от времето и тенденциите. Проблемът е, че социалните мрежи ни затрупват с изображения, идеи и икони. Но какво ще остане от това накрая? Не искаме да изпитваме носталгия, но днес вече не е ясно кое е предопределено да продължи”, разсъждават модните корифеи. За тях тази риторика не е нова, тъй като от известно време те са загърбили дигиталната лудост, обзела света.
„Нашите родители ни научиха на уважение към облеклото – ако отидеш в Ла Скала или на важна среща, облечи се подходящо. Това означава стил за нас. Социалните мрежи обаче са склонни да премахват различията и нюансите и вместо това всеки разказва собствена история“, коментират Доменико и Стефано, които тази година ще отбележат 40 от основаването на Dolce&Gabbana.
„Работихме твърде много, за да се откажем от това, което направихме досега“, заявява модното дуо в интервю за италианския вестник La Repubblica.
“Ние бяхме първите, които повярваха в социалните медии и инфлуенсърите, но днес има много малко такива, които са наистина уместни. Колко влиятелен можеш да бъдеш, ако един ден популяризираш сирене, а на следващия ден си в ателие? Те не могат да бъдат единственият пример! Младите хора се нуждаят от фундамент”, категорични са Долче и Габана.