С повече от 15 часа телевизионно време, посветено на местните избори вчера, NOVA остави конкурентните телевизии далеч зад себе си. Според официалните пийпълметрични резултати, аудиторният дял на NOVA сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) остава ненадминат във всеки от излъчените програмни сегменти.
Специалният формат „Изборът на България: Новите кметове“ в късния следобед отчита над два пъти по-висок аудиторен дял спрямо втората телевизия в класацията, а преднината на централната информационна емисия на Новините на NOVA e повече от 50%.
В деня на местните избори изключителен резултат бележи и новинарският канал на Нова Броудкастинг Груп. В следобедните часове между 13:00 и 15:00 часа, NOVA NEWS излъчи поредица от преки включвания и новинарски емисии, отчитайки аудиторен дял от 6,7% сред зрителите в активна възраст (18-59 г.), с което се изкачи до четвъртото място сред всички телевизионни канали в страната. Средно за целия ден NOVA NEWS e абсолютният лидер сред новинарските канали в България.
Журналистите на медията, с доказан опит и авторитет в отразяването на значими събития, ще осигурят пълно информационно покритие и по време на балотажа идната неделя (5 ноември). Зрителите ще научат развръзката на изборите с най-новата технология за виртуална реалност по атрактивен и разбираем начин. Нова Броудкастинг Груп отново работи с водещите независими социологически агенции „Галъп интернешънъл болкан“ и „Тренд“.