0

NOVA продължава да доказва, че е предпочитаният източник на информация. С повече от 17 часа непрекъсната програма, медията предложи на българските зрители пълно информационно покритие в деня на вота за 51-вото Народно събрание.

Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) е бил средно почти 23%, което е значително повече спрямо останалите две телевизии в класацията.

NOVA

NOVA посвети пет специални формата и осем информационни емисии на извънредните парламентарни избори. Екипът на медията проследи най-важното в страната и чужбина от седем студия и представи социологическите данни с най-иновативните технологии за визуализация.

За пореден път зрителите се довериха на журналистите на NOVA във важен за обществото момент. Това потвърждават и докладите от последните години на Института за изследване на журналистиката „Ройтерс“ към университета в Оксфорд. Според тях Новините на NOVA достигат до най-много хора в България и се ползват с най-голямо доверие сред частните телевизии в страната.

Нова Броудкастинг Груп даде възможност на българите в страната и чужбина да проследят изборния ден в реално време на всички свои платформи – в телевизионния ефир на NOVA и NOVA NEWS, в ефира на радио NOVA NEWS, както и в информационните сайтове Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg и Тelegraph.bg. Бърз достъп до най-важните новини бе осигурен чрез мобилното приложение на NOVA, както и в профилите в социалните мрежи Facebook, Instagram, X, Telegram и Viber.