0

И нфлуенсъри изкарват най-малко 5-6 бона от една снимка в социалните мрежи, а при някои цената е двойно и отгоре. Това показа проверка на „Телеграф“.

След излизане от риалити формати звездите бързо набират последователи и така привличат рекламодатели. Жените обаче взимат по-високи хонорари от мъжете. Според предаването, в което са участвали, инфлуенсърите са търсени по различни поводи. Цената им пък се определя по няколко показателя – колко хора следят профилите им, какъв е продуктът и дали публикацията включва само снимка, стори или пък е на принципа на игра – give away, в която един от последователите печели награда.

Популярни

С най-много фенове в социалните мрежи е Елизабет от „Игри на волята“. Тя има над 107 000 последователи в Инстаграм и взима един от най-високите хонорари. Според продукта русокоската получава най-малко 8000 лв. Дрехи, витамини и парфюми са само част от нещата, които Елизабет рекламира. Андреа от „Хелс Китчън“ пък се радва на над 101 000 фенове в социалните мрежи. Освен в кухнята тя се подвизава и като модел. Сред най-популярните в Инстаграм лица от Кухнята на ада са участниците от минали сезони – Никола Симеонов, който има близо 26 000 последователи, както и Светлана Илиева, която е с над 24 хил. последователи. И двамата имат рекламни снимки на магазини и хранителни продукти в профилите си, а често се появяват на екран и в предаването „На кафе“ при Гала.

Лица

Риалити звездите от „Игри на волята“ пък масово са рекламни лица на спортни стоки, дрехи, процедури. От жените с най-много последователи след Елизабет са Джералдин и Ваня, които имат съответно над 56 000 и 46 000 фенове. От мъжете пък с най-много фенове е Станимир, който е последван от над 70 000 души. След него се нареждат Бобката – Борис Лазаров, с над 53 хил. и Димитър Морунов с около 52 хил. Вайс пък има над 48 хил., а победителите от миналите два сезона Андрей Гридин и Милен са съответно с по 46 и 36 хиляди.

Участниците и в друг риалити формат на Нова телевизия – „Един за друг“, също се радват на голяма популярност в социалните мрежи. Най-следвана от дамите в тазгодишното издание на формата е Даянка, която за кратко време натрупа над 14 000 фенове в социалните мрежи. Безспорно най-успешната двойка в социалните мрежи обаче са Калина и Емо от първи сезон. Двамата вече са родители на малко момченце, а общият брой на феновете им е близо 95 000, от които 68 хил. са последователите на Калина. Нейният профил е препълнен от рекламни снимки на бебешки стоки и продукти, с които семейството вкарва хиляди в бюджета си.