0

Ф илмовата кариера на известния актьор Джони Деп може и да пострада от съдебните дела и обвиненията на бившата му съпруга Амбър Хард, но в света на парфюмите нещата стоят по различен начин. Шишенце от парфюма „Savage” на „Диор” се продава на всеки три секунди, а лицето на този аромат е именно Деп.

Модният критик Джон Помплиано коментира статията на Мари Клеъри в Туитър, където този парфюм е обявен за "най-продаваният".

„Въпреки факта, че повечето издатели изключиха Джони Деп, „Диор“ реши да го задържи. Защо? Една бутилка от аромата „Savage“ се продава на всеки три секунди. При 160 долара бутилка (близо 150 евро) това би означавало печелене на повече от 4,5 милиона долара на ден“, обясни Помплиано.

Деп е рекламно лице на "Savage“ от пускането му на пазара през 2015 година. Изобретението на Франсоа Демаши е доминирано от аромати на портокал, бергамот и дървесни нотки.