0

В дъхновен от усещането за топлина и уют, загатващ за малките удоволствия и културата на фините детайли,  цветът, който описва най-добре ежедневието ни през 2025 година, е мек шоколад, определен от “Пантон” като мока мус. Американската компания, която вече двадесет и пет години определя нюанс №1, за първи път избира кафявата гама, предизвикваща  асоциация с хармония и комфорт.

Линия

Цветът ще “прегърне” изцяло новите колекции, дело на световноизвестни брандове. От дрехи – панталони, поли, блузи, ризи, сака и връхни, до целия използван набор аксесоари. Шоколадът ще завладее подиума, както и уличната мода, а единственият търсен ефект ще е лекият контраст, най-често създаден с помощта на класическите бяло и черно. По-смелите представителки на нежния пол ще експериментират със стилна визия, създадена от два, три или четири нюанса на кафявото. Например светло сако и тъмни ботуши или обратното. Под светлините на прожекторите за поредна година ще са правите и широки линии, осигуряващи удобство и свобода. Още едно допълнение към иначе прекрасната картина, която очаква любителките на модата.

Не се изненадвайте, ако коафьорите ви настояват за иначе “изтърканото” кафяво. Тази година то се завръща с пълна сила именно заради обявените от “Пантон” резултати. Нюансите, които мнозина обвързват с чаша ароматно кафе, тази година ще се прелеят стилно и семпло. По отношение на фризурата водещ ще бъде така прочутият й фаворит през последните години – балеаж. Факт, който още повече ще улесни, но и ще даде поле за изява на майсторките с ножиците и четките. Маникюристките от своя страна няма да се сблъскат с нещо ново, различно и непознато, тъй като кафявата палитра е най-честият избор от страна на клиентите. По отношение на декорациите такива напълно ще липсват. През 2025 година като хит ще се приемат дюс и френският маникюр.

Рамка

Триумф в интериора, точно така може да се рамкира наличието на топлите оттенъци в жилищната трансформация. Освен водещи при изработката на мека мебел нюансите на кафяво ще бъдат предпочитани що се касае до основите в един дом – таван, стени и подова настилка. Ще са фокус и при наличието на акцент като монтирането на пано и др. Съпротива ще усетят само при домакините, които още са подвластни на миналогодишната тенденция за напълно бяла визия, прокрадваща усещането за чистота и ред. И все пак те ще разнообразят облика на апартаментите и къщите си чрез покупката на сувенири, табуретки или възглавници...

Когато говорят за победа на цвят, дизайнерите имат точно това предвид – мока мус ще се използва в дома, в офиса и за визията на различни търговски центрове. “Цветът на годината е моментна снимка на нашето време и дава на хората онова чувство, от което се нуждаят. Това е вид “измерване на температурата” – какво се случва в света около нас и как то може да бъде изразено с езика на цветовете”, заключват специалистите от института.

Аксесоарите – топли и удобни

Хиляди дами разчитат на препълнените си гардероби и идеята за тотална промяна определено не е по вкуса им. Това е причината да разчупят аутфита си, независимо дали става дума за ежедневен, спортен или елегантен дрескод, като прокрадват ефекта на аксесоарите. Шалове, шапки, ръкавици, чанти и портмонета са малка част от шедьоврите, изработени в топлата гама. Затова нашият съвет е да си подарите час по-скоро нещо ново, ясно описващо усещането за топлина, уют и комфорт.