Н ова платформа за онлайн пазаруване, свързана с един от най-големите търговци на дребно в Китай, бързо се превърна в най-тегленото приложение в Съединените щати, изпреварвайки Amazon и Walmart.
Temu e базиранa в Бостън онлайн компания за търговия на дребно на собственика на китайския гигант за онлайн търговия Pinduoduo. Приложението управлява онлайн супермагазин за почти всичко - от стоки за дома до облекло и електроника. Интересът към него се увеличи драстично, след като собственикът плати реклама, която да се появи по време на последния Супербоул.
Хватка
Слоганът на приложението е „Пазарувай като милиардер“. „Искаме нашите потребители да знаят, че могат да пазаруват с чувство на свобода поради цената, която предлагаме“, каза говорител на Temu пред CNN. „Чувствайте се сякаш харчите милиони, докато купувате много на брой неща евтино“, допълни той. Женски бански в Temu струват само $6,50, а чифт безжични слушалки се намират за $8,50. Тример за вежди струва под долар. Тези изненадващо ниски цени правят приложението сериозен конкурент на популярните Shein, Wish и AliExpress на Alibaba.
Майка
Temu e дъщерно дружество на Pinduoduo, една от най-популярните платформи за електронна търговия в Китай с приблизително 900 милиона потребители. Oт Temu казват, че използват „обширната и дълбока мрежа на своята компания майка... изградена през годините, за да предлага широка гама от достъпни качествени продукти“. От пускането си през септември приложението е изтеглено 24 милиона пъти, натрупвайки повече от 11 милиона активни потребители месечно, според сайта Sensor Tower.
Деян Дянков