0

М ислех да се облека така на абитуриентския си бал, но годината беше 80-а и нямаше много подобни примери, нито розова пропаганда. Деси Слава е умилителна в дрехата си, върху която има конци за поне три шала. Защо някой е решил да произведе подобна дреха, воистина не знам. Гаджето ме пита на развален български какво ли ще стане, ако дръпне един от конците. Той пак е прав, но нямам никакъв отговор какво би произлязло. На Воланските възвишения между ушите и рамото висят заплашителни обеци, в които е съсредоточен цял Лас Вегас и са паркирани камънаци от кой знае какъв произход. Дължината на това пищималче радва с гледката си, но лично за мен - ако я гледам от съседния баир. На баир лозе е и фотошопът, а прическата би могла да участва в коледна разпродажба. Гаджето ме гледа опулено, вероятно защото и аз самият не знам какво исках да кажа с това. Наздраве, Деси, разсмя ме и днес.

Вергов в естетически безпорядък

Много добро начало на кадъра с този рижав диван. Но върху него е седнал Юлиан Вергов, чиито естетически противоречия тръгват още с маратонките. Те, маратонките, са подходящи за спортна зала или за игрище, а студиото на прокуденото момче не е такова място. Жълти чорапи кудкудякат в обутото, черният панталон само откроява тяхното безсилие и излишност. Черното сако гълта черния часовник, чиито скромен ореол едва се прокрадва в пространството. Особено скучна ми е блузката, сграбчена от черното сако. Тя можеше да бъде или жълта като чорапите, или черна като всичко останало. А всъщност Вергов можеше да е облечен в тон с дивана, тогава изобщо нямаше да го забележа.

Камелия и Лора в текстилна хамалогия

Това вдясно Адел ли е и в кой неин период... Пожарогасителите коя първо блузка да спасят от естетическите пожари - цикламената на Тодорова или всичко по Крумова. Сложни естетически въпроси спрямо часа, в който пиша това. Лора Крумова сякаш няма никакво модно развитие - в очите ми на моден наблюдател тя се смалява до размерите на ученичка, която връщат на вратата за облеклото й. Тези листи отпред дали не са естетическо споразумение със зрителя, което очевидно е така, защото са празни. Полата на Лора може да изтръгне повече сълзи, отколкото историята на Евита Перон. На кой перон в историята на модата е слязла Камелия Тодорова, която сякаш още е в гардероба си на Търновската царица. Няма обаче нищо царствено в облеченото днес, то е форма на естетическа хамалогия, напомняне за оперетност, за мила учителка пред пенсия, която се сбогува с класа си.

Дичо и Кънчев с мрачна модна концепция

Знае се, че черното минава за официален цвят, но тук представите ни за класика се разминават. Това не е нито смокинг, нито черно сако, с което да отидеш на вечеря при някой посланик. Тук има черно в изобилие, колкото да предизвика отвращение в мен като коронован естет. Поради что Дичо се е нанизал целия в този сумрак, че и шапка на върха на всичко... Вече се вижда, че той е почти старец белобрад, а облеченото само конкретизира тези впечатления. Черното е сплотило певеца и Ники Кънчев така, че двамата изглеждат с едно тяло и две глави. Двуглавият орел на българската мода лети ли нависоко или само подхвърква с уморени крила? Мъжката им прегръдка е вълнуваща, но поне единият трябваше да е с розова тениска. Тишъртката на Кънчев бръщолеви на своя собствен текстилен език, който аз не разбирам. Абе, момчета, моля обаждайте ми се за съвет, преди да излезете от вас в подобен вид.

Грозев и Узунова - една добра комбинация

Много стилен Георги Грозев, предвид ексцентричното му отношение към модата. След кожените наметки, театрални шапки, лисици и брошки днес актьорът носи това бляскаво сако, бляскаво в пълния смисъл на думата. Оценявам необичайния цвят, нещо като млечен шоколад, с по-малко мляко. Добра идея е черната копринена кърпичка в джоба, която слага в малкия си джоб познатите класически комбинации. Достойна компания на Грозев е бизнесдамата на 2023 година Валентина Узунова. Тук има много стил и очарование, доставени от кройката и десена на облеченото. Узунова е заложила на воднисто-сребристата декорация, която й придава вид на доволен от живота си човек.