0

С едя си аз на петнадесети ред и се взирам къде в тази пролетна градина са петнадесетте лалета на Мими Иванова. Явно старата песен ще се пее на нов глас, защото в градината на Миро хризантемите са на почит. Може, разбира се, и да са гербери, важното е да не са люляци. Да каже после Вазов почитател, че люлякът му замирисал. Като гледам младият господин, си мисля, че може от тези номинации да си щампира нов плат и да го поднесе по сцените. Гаджето ми много се заинтересува защо тук няма петнадесет лалета и предложи дали да не помолим Миро да се обърне обратно, може да са на гърба му. Аз пък се чудя каква ли джунгла има под тези папратови листа, изографисани току около пъпа му. Коланчето ме кефи, дали помни певеца, че имам рожден ден наскоро. Може да ми го подари.

Спешна МедиЦинска намеса за стила на Меди

МедИ ми капе на сърцето, като гледам бежовото сако. Тук липсва всякакво въображение и съпричастност към роклята на непознатата за мен девойка. Откритите гърди са плах опит да се създаде Меди-стил, но това се нуждае от още много естетическа Меди-тация. Дотук виждам необходимост от Меди-цинска намеса, ако трябва един ден да се заличават татуировките. Стилът „италиански сваляч“ няма да допринесе за мъжествеността на изпълнителя, ако това е имал предвид. Не е съвсем естетическо демонстрирането на татуировки - предните приличат на косми, тръгнали в различни посоки. Още относно сакото - закопчава се винаги само горното копче. Иначе личи, че или за първи път носи сако, или му е дадено за фотосесията. 

Михаела - щом всичките ти дрехи са в червено

Нека успокоя Михаела Маринова, че и аз съм носил подобен клин, но преди 15 години. Пазя си снимката. Може би модата му се е върнала, но аз не вярвам в подобни аритметики. Мисля, че носителката на приз „Певец на годината“ е сбъркала и със сакото. То е много различно червено от клина, но достатъчно близо като цвят, за да дразни. Сакото подхожда на обувките, но те са достатъчно далече, че това да няма никакво значение. Самото сако е огромно и въпреки някои твърдения, че стилът over size се завръща, препоръчвам певицата да не се хваща на тази въдица. Лявата ръка е „бинтована“ с парче плат от клина, но това носи минимален естетически ефект. Прическата би подхождала на друга дреха, най-вече рокля.

Щерева в стил „повей, повей“, Софка - в Шинел

Чудя се това по Софи Маринова „Шанел“ ли е или... Шинел. Черно-белият шивачески опит е едно добро начало за някой от попфолк жанра, дори звучи насърчаващо пред много копринено-тафтени рокли. Въпреки това не намирам удачно да се носят клин и ботуши. Те девалвират стойността на този опит, който искам да добавя - съвсем не е добър. Черната блузка - постелка за нейните бижута, можеше да бъде заменена с бяла риза и така да се постигне усещането за сериозна, заета жена. От което Софка всъщност няма нужда. Ваня Щерева е далеч по-себе си с дънковото палто и бейзболната шапка. От излишния плат на панталона е могло да се направи още един такъв, но „повей, повей“ пък може да се превърне в запазения стил на Щерева. Обща модна оценка за двете - три и половина, без да се правят занапред на пет и половина. 

Фернандо - отличен моден пирует

Солистът на Кралския балет Фернандо Монтаньо отново блести в изключителен шик. Като се започне от жилетката, до изтънчената му стойка, всичко говори за познаването на висшия протокол. Прическата - важен детайл от неговата визия, подсилва усещането за джентълмен, който може да се справи с всяка естетическа ситуация. Харесвам копчетата на жилетката, направени от плата на вратовръзката и кърпичката. Това би могло да изглежда банално от нечия гледна точка, но когато носителят им е балетна звезда, това показва похвално старание. Фернандо може да бъде горд от избора на горната част на дрехата, която е толкова забележителна и същевременно достойна да бъде съчетавана в много други ансамбли. Браво, Фернандо, отличен моден пирует.