Х ей, звездички, хей ги три, облечени до една в смущаваща всекидневност. Ако тръгнем от Катерина Евро, ще признаем смелостта й да носи тази пижама посред бял ден, освен ако тримата не са в някаква паралелна вселена. Зеленото и сатенът са подходящи само за тюрбан или спално бельо, но кой съм аз да казвам на една Евро в Европейския съюз какво да прави. Тя може да отглежда домати, но аз доматите с колците не ги ям все пак. Гаджето вика - какво ще кажеш за Мустафа Чаушев. Гълча го, че това е Орлин Горанов и започвам да си тананикам песни на Кидика. Орлин Горанов наистина е облечен като защитник по дело за естетически престъпления. Ответник трябва да е Марги Хранова, по която се боричкат черно-бели трепети. Гаджето, което официално си е събрало багажа, твърди, че най-много харесва „песента“ на Хранова - „Ако си дал на гладния“.
Михаела в сериал от жълта скука
В тази снимка на Михаела Маринова отекват спомени от песента за патето Яки. Жълтото е превзело силуета на певицата, в раздърпана и сложна конфигурация. В предната част имаме разкрояване, което бих сравнил с разкрач на чатал, с препаска на статист в исторически филм. Роклята, в която съзирам стилове от 60-те, 70-те и 80-те, лесно може да се трансформира в пола, елек или боди според разпада на шевовете, с които е съшита. Мундирските копчета съсипват целия сексапил, който може да се изрови от облеченото. Те придават строгост, но и ме карат да се смея. Маринова може би се наслаждава на този дизайн, с който наподобява на мажоретка. Прическата би била по-подходяща за вечерно облекло, някаква мека тафта, в бежово, топаз или всичко, което не е жълто. Ботушите могат да послужат за нова визия на Азис, ако реши да се върне към благополучните му някога импровизации на жена.
Прея, от сърце ти се смея
Да съзерцавам Прея ми е все едно разходка по Портобело роуд в Лондон. Там цветове, кройки, форми и възрасти се кръстосват в умилителен безпорядък. Блузата - истинско пюре от моркови като цвят, се стича и наднича във всички посоки. Тя оголва неочаквани абзаци от фигурата на певицата, а презрамките ме карат да използвам силата на погледа си, за да ги поваля. Полата всява подозрителност дали не е бивш покрив на каросерия. Тя е груба, дръзка, високомерна и май е най-добре да не беше съшивана като такава. Обувките сигурно са бивши саксии, в които е направен опит да цъфтят кактуси. Беше ли казал Радой Ралин - когато цъфнат налъмите... Гаджето ме изглежда строго и пуска високо Уитни Хюстън, белким млъкна. Прическата на Прея е преяла от престараване и ако не срещне някои по-талантливи ръце, може да е повод за друг коментар.
Беновска да върви в Пайнер
Беновска пита, но и аз питам. Беновска с каква модна пита помен прави, че изглежда сякаш е буля Версаче в началото на кариерата й. Питам Беновска как й хрумна да облече този розов нищоризон, съставляващ горната част. Тук има елементи на усмирителна риза, без да са намесени ръцете. Усещането за естетическа лудост се мотивира и от полата - нещо като драсканици на начинаещ учител по рисуване. С прическата и обувките Беновска може да потропа веднага на вратата на „Пайнер“, откъдето смятам, ще й отворят с готовност.
Десизо Монни се готви за бал
Определян често като моден император със световно влияние, Десизо Монни потвърждава всекидневно този си статут. При среща на високо равнище в Европа наскоро той показа изключителна класа в класически тонове и кройка. Като домакин на едноименния летен бал в Плевен, Монни задава дрескод, който лесно може да бъде спазен и установен за последващи подобни събития. Тук той подчертава своята бизнес и естетическа стабилност, оставяйки избора му сам да говори за себе си. Наличието на спортни обувки в този ансамбъл говори, че модният император е надживял предразсъдъците и налага тенденции, с които околните да се съобразяват.
Лорд Евгени Минчев