0
  • Тази година средната стойност на поръчките е 591 лв., което е над 25% повече от миналата и потвърждава, че клиентите приемат кампанията като възможност за добри инвестиции в разнообразни продуктови категории.
  • В пазарските колички на потребителите се добавят средно над 3 продукта от различни категории.
  • През първите 7 часа на кампанията шопинг платформата е имала 1,471 милиона посещения, като най-високият брой посетители едновременно на сайта е 69 590 души.

След първите 7 часа от началото на кампанията Black Friday клиентите на eMAG са поръчали над 243 000 броя продукти на обща стойност 41,257 милиона лева. Средно всеки клиент е инвестирал бюджет от 591 лева, което е със 121 лева повече от същия период на кампанията миналата година. Сред най-популярните продукти са мебели, стоки за дома и авто, следвани от продукти за деца, парфюми, лична грижа и козметика. Клиентите са добавяли средно над 3 продукта в пазарските си колички.

39,14% от поръчките през първите 7 часа ще бъдат доставени до шоуруми на eMAG, куриерски офиси и easybox денонощни автоматични станции.

Големият интерес към кампанията е отразен в силния трафик на приложението и уебсайта на eMAG. Седем часа след началото на търговското събитие платформата е била посетена 1, 471 милиона пъти, като най-високият брой посетители едновременно на сайта е бил 69 590. Плащанията с карта продължават да регистрират ръст в сравнение със същия период на кампанията миналата година – 26,91% спрямо 24,84%.

„Повишеният интерес и резултатите до момента потвърждават актуалните тенденции в електронната търговия, които адресирахме при подготовката на кампанията – хората обичат да пазаруват онлайн, защото е лесно и удобно да намерят разнообразни и добри оферти. А Black Friday си остава очаквано шопинг събитие, за което клиентите отделят значителен бюджет за нещата, от които се нуждаят. От дома и автомобила, през детски стоки, лична грижа и електроника, до малки и големи домакински уреди – те знаят, че на eMAG Black Friday могат да намерят желаното разнообразие и добри предложения”, коментира Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

eMAG Black Friday е и отлична възможност за предприемачите: 1 496 от Marketplace търговците на платформата са получили поръчки за над 45 хиляди продукта само за първите 7 часа от началото на кампанията.

Акценти

  • „Златната секунда” – 9:01:02 ч., 82 броя продукти, поръчани за една секунда.
  • Трите поръчани продукта с най-висока стойност са:

- дрон DJI Mavic 3, 5.1K, Cine Premium Combo – 8 569.99 лв.

- телевизор Sony 83A90J, 83" (212 см), Smart Google TV, 4K Ultra HD, OLED, клас G - 8 299.99 лв.

- телевизор LG OLED OLED83C21LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, клас F – 7 499.99 лв.

Топ категории – бройки продадени продукти от категорията:

  • Телевизори, аудио-видео, гейминг – 15 680 бр.
  • Телефони, таблети и джаджи – 20 041 бр.
  • Мебели, продукти за дома и авто – 41 516 бр.
  • Малки електроуреди – 19 584 бр.
  • Детски артикули – 37 117 бр.
  • Парфюми, лична грижа и козметика – 27 349 бр.
  • Лаптопи, ИТ продукти и офис оборудване – 18 976 бр.
  • Играчки – 12 389 бр.
  • Големи електроуреди – 15 705 бр.
  • Мода и спорт – 10 364 бр.

Топ продукти – продадени бройки:

  • Капсули за пране Ariel All in One PODS Mountain Spring, 2x50 бр. – 2 121 бр.
  • Тиган Amercook Brittany, съвместим с всички източници на топлина, индукция, 26 см – 1500 бр.
  • Телевизор LED Star-Light, 32" (80 см), 32DM3500, HD – 526 бр.
  • Смартфон Apple iPhone 11, 128 GB, black – 355 бр.
  • Кафе на зърна Lavazza Crema e Aroma, 1000 гр. – 1049 бр.
  • Прахосмукачка без торба Rowenta Compact Power 3A RO3731, 1.5 л, 750 W, филтър с висока ефективност, 8.8 м, черна/синя – 492 бр.

Градове в страната с най-голяма средна стойност на направените поръчки:

  • Кърджали - 1 707 лв./клиент
  • Ямбол - 1 318 лв./клиент
  • Русе - 678 лв./клиент
  • София-град - 626 лв./клиент
  • Търговище - 614 лв./клиент
  • Варна - 604 лв./клиент

Над 500 000 продукта, част от eMAG Black Friday, днес са с най-ниска цена на платформата за последната година. * eMAG Black Friday ще продължи през целия ден, като клиентите имат на разположение широка гама продукти, както и гъвкави решения за плащане, включително разсрочено, с 0% лихва.

eMAG Black Friday е търговска кампания, която се провежда всяка година. В eMAG се предлагат Black Friday оферти на българския пазар ежегодно от 2013 г. насам. eMAG напомня, че търговската кампания Black Friday 2022 продължава до 01:59:59 ч. на 19 ноември 2022 г. или до изчерпване на количествата, подготвени за кампанията.

*Важи за периода 1.01-18.11.2022 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.