0

К итайски платформи за разнообразни стоки възстановяват пари на клиентите си за поръчани, но неодобрени продукти, без да искат стоката да бъде връщана, научи „Телеграф“.

Така при поръчка на определен продукт, който обаче не отговаря на очакванията или е дефектен, може да се върне, като от платформите възстановяват сумата, без да е необходимо да се връща стоката. 

Регистрираните клиенти получават мейл, в който пише: „Не е необходимо да връщате артикула, за да получите възстановяване на сумата. Чувствайте се свободни да го запазите, рециклирате или дарите!“  

Условия 

Тази възможност обаче се предоставя еднократно и това е описано при заявката за връщане на даден продукт. Това означава, че при необходимост отново да върнете стока от следваща поръчка, ще трябва да възстановите на търговеца и артикула.

Освен това от възстановяване на сума, без да е необходимо да се връща артикулът, е възможно само за стока с ниска стойност, в рамките 20 лева.

За по-скъпите продукти от платформата изискват и връщане на стоката. В случая например с предоставената възможност да се задържат продуктите се касае за дамска рокля на стойност 16 лева и аксесоар за кола, който струва 17 лв.

Друг клиент, който е закупил кожени обувки на стойност 42 лв. обаче трябва да ги върне и след преглед ще му бъдат възстановени парите в сметката. 

Възможности 

Пазаруването онлайн от китайски платформи е изключително улеснен процес.

Освен че плащането на продуктите с банковата карта става само с докосване на бутона за поръчка, но след това има възможност стоката да се прегледа и в рамките на 90 дни, тоест 3 месеца, да се върне.

Поръчката и връщането на стоката са абсолютно безплатни за момента.

Заради инвазията на онлайн платформите с евтини китайски стоки бизнес организациите у нас искат регулация и за стоките, поръчвани от Китай.