0

1. Представете вас и вашата компания в няколко изречения?

В Parfium.bg се занимаваме с продажба на селективна парфюмерия и козметика. Бизнесът ни е изграден с изключителна прецизност, професионализъм и внимание към детайла.

Собственик е Биляна Филаретова, която има дългогодишен опит в сферата на престижни парфюмерийни брандове.

2. Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

На пазара сме от 2009 година. Бъдещето на онлайн продажбите е в основата на неговото стартиране. Открихме една пазарна ниша с потенциал за развитие и перспектива. Екипът ни се състои от 15 човека. 

3. Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?

Държим на качеството на предлаганите от нас продукти. Разполагаме с богато портфолио от продукти на водещи световни брандове.

4. Какво бихте посъветвали вашите клиенти при избор на аромат онлайн?

Операторите в онлайн магазина ни са отлично обучени. Интересуват се от новите тенденции в парфюмерията и козметиката. Могат да отговорят на всяко запитване на нашите клиенти.

Това е една от причините да сме сред разпознаваемите и харесвани магазини. 

5. Как избирате кои марки да предлагате?

При подбора на предлаганите брандове се водим изцяло от професионализма си. Правим проучвания на пазара за интереса на клиентите ни към определени парфюмерийни марки. Също така инвестираме и предлагаме брандове, които според нас като професионалисти заслужават внимание.

6. Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?

 До края на годината планираме: 

  • Разширяване на портфолиото от продукти;
  • Актуализиране на мобилната версия на уеб сайта ;
  • Ребрандиране на уеб сайта;
  • Експанзия на бранда на нови европейски пазари.

7. Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте? 

Към момента планираме да приложим нови за нас похвати като:

  • TikТok marketing & ads;
  • Influencer marketing;
  • Персонализирано преживяване;
  • Brand awareness.

8. Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г?

За 13-те години, през които съществуваме онлайн, можем да се похвалим с огромен брой доволни клиенти, безупречно обслужване и богато портфолио от най-търсените продукти на пазара. 

Гордеем се с високата оценка от своите клиенти, оставили ни множество положителни отзиви в интернет пространството. За нас е истинска привилегия да вършим работата си и смятаме, че заслужаваме оценка и от вашите доказани експерти в областта.

9. Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г, за да улесни вашите продажби и процеси?

Все още едно от основните неща, над които трябва да се работи в България е клиентското предпочитание на пазаруване. Смятаме, че с непрестанно нарастващата динамика в ежедневието на всички, е важно да се оптимизират и повечето клиентски навици. Трябва да се обръща повече внимание на новите методи за пазаруване, плащане и доставка. Фокусът трябва да е върху цялото преживяване, свързано с онлайн пазаруването, както и множеството предимства, което то носи със себе си.

Вярваме, че имаме еднаква позиция по този въпрос с всички големи и малки онлайн магазини на българския пазар. Една обща информативна кампания, в най-добрия случай подкрепена и от държавните институции, относно плюсовете на интернет пазаруването би била от полза, както за самите магазини, така и за потребителите, пред които ще се отвори един нов свят с възможности. Такава обучителна кампания би помогнала и в борбата с некоректните фирми - онлайн търговци, заради които спада общият интерес и доверие към интернет пазаруването.