Д ве седмици след като германска компания пое почистването на летище София, има видимо подобрение в хигиената на терминалите, отчетоха от столичната аерогара.
Две седмици след като германска компания пое почистването на летище София, има видимо подобрение в хигиената на терминалите, отчетоха от столичната аерогара.
Въведен е напълно нов модел на управление на процесите, като чуждестранни супервайзъри следят за натоварването и ефективността на работата. Системи за контрол на достъпа и отчитане на работното време и извършената работа помагат дейностите по почистване да са по-ефективни. Напълно нови устройства за дозиране на хигиенните материали пестят близо 40% от използваните досега почистващи химикали. Тоалетните, зоните за изчакване, изходите към самолетите и другите общи части на терминалите се почистват много по-често от преди, като за целта се използват и чисто нови машини, посочиха от летището.
Персоналът, отговорен за чистотата, периодично пък ще преминава специализирано обучение. В следващите месеци ще бъдат внедрени още високотехнологични решения, включително използването на специализирани датчици и софтуер за наблюдение на площите, както и последни технологии за почистване с роботизирани машини, добавиха още от пресцентъра на столичната аерогара.
„Положителната промяна в чистотата е видима и това се забелязва от пътниците. Това е важна стъпка към по-доброто пътническо преживяване, което вече създаваме на летището“, каза Хеннинг Фистерер, главен оперативен директор на летище София.
