48 часа преди първия си пролетен мач - столичното дерби със Славия в събота, футболният ЦСКА подписа нов спонсорски договор с водещия телеком в България - А1. Партньорството обединява усилията на клуба и оператора за популяризиране на спорта като ценност, развитието и инвестициите в българския футбол, както и социалната отговорност към обществото на всяка от страните, информира официалният сайт на „червените”.
Като част от новия договор, логото на А1 ще заеме място на гърба на екипите на първия мъжки отбор на ЦСКА над номера на играча. Освен това, логото ще бъде представено на тренировъчната база в Панчарево, както и на LED системата по време на домакински срещи. Рекламното присъствие на А1 ще включва и различни стратегически локации, свързани с ежедневните дейности и публичните изяви на клуба, което ще осигури широка видимост и нови възможности за сътрудничество.
"За А1 спортът е движеща сила за развитие, изграждане на дисциплина и стремеж към върхови резултати. Ние инвестираме в множество спортове, защото вярваме, че българските спортисти олицетворяват духа на успеха и вдъхновяват младите. ЦСКА е клуб с дългогодишна история, чиято амбиция и воля за победа съвпадат с нашите ценности. Това партньорство е не просто подкрепа за един отбор, а инвестиция в бъдещето на българския спорт. Заедно с ЦСКА ще продължим да вдъхновяваме, да развиваме и да изграждаме победители – както на терена, така и извън него“, заяви Симеон Донев, старши директор маркетинг в А1, цитиран от клубния сайт на "червените".
Магдалина Андреева, маркетинг директор на ЦСКА, допълни: "Сключването на партньорство с А1 е поредно доказателство за това, че ЦСКА е не само футболен клуб, а институция с огромно обществено влияние. Радваме се, че ще обединим усилия с партньор, който споделя нашата страст към успеха и нашата мисия за подкрепа на българския спорт.”