0

П реди началото на сезона в Първа лига  "Мач Телеграф" ви представи екипите на елитните ни отбори в специален материал за старта на сезон 2023-24 в Първа лига. Днес е ред да погледнем и малко по-надолу в йерархията, за да ви покажем какви са "новите дрехи на Царя" във Втора лига, която събира цели 18 тима в редиците си.

Повече клубове, повече проблеми и по-малко пари. Такава е накратко ситуацията във Втора лига. Което неминуемо се отразява и върху екипирането на отборите в нея. Защото когато си притиснат от финансов недоимък, вероятно последното, за което мислят футболните ръководители във втородивизионните отбори, са моделите на фланелките им. Добрите  маркетингови практики от Европа трудно си проправят път у нас, но традиционните клубове и в елита, и в бившата "Б" група стъпка по стъпка вървят в правилната посока и обръщат все повече внимание на своите фенове, знаейки и че постъпленията от артикули могат да помагат на бюджета им.

Цялостното положение обаче е по-скоро минорно, а "белите лястовици" са твърде малко. Недоимъкът и стремежът за спестяване на разходите масово карат тимовете да доизносват стари модели, като средният "живот" на даден екип е две години, а при някои дори три-четири лета. Типичен пример са отборите, обличани от испанския гигант JOMA, който е абсолютен доминатор във Втора лига с цели 5 клуба-партньори - Дунав Русе, Спартак Плевен, Струмска слава, Янтра Габрово и Монтана, който носи "Хома" още от 2020 г.

Цялата разработка вижте в днешния брой на Мач Телеграф

ПОСЛЕДВАЙТЕ НИ В ИНСТАГРАМ

ПОСЛЕДВАЙТЕ НИ В ТИКТОК

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА КАНАЛА НИ В YOUTUBE

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА КАНАЛА НИ ВЪВ VBOX